Poppy Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Fin og gjennomført E92 Liker spesielt høyden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Fin og gjennomført E92 Liker spesielt høyden! Takk takk.. er meget fornøyd med høyden.. det har vært en del justeringer opp og ned før jeg ble komfortabel med den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Fikk tatt et kjapt bilde av interiøret i dag.. tok bare et, men en kan se at det er carbon på interiøret i hvertfall (litt mørkt kanskje) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Oi! dette ble dritbra Matsi! har aldri vært borti denne folien, men er det noe herk å legge på? er den ganske tynn og myk den folien eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Var litt pirk med folien, ikke så veldig tynn, å den er ganske medgjørelig med varmepistol:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Kan komme med en liten liste med hva jeg tenker å gjøre med bilen i vinter. ¤ lakke senter på felger ( kom med tips til farge ) ¤ lakke opp frontfanger pga steinsprut. ¤ lage ny eksos. 2rørs standar som 325. Eller 1 rør på hver side som 335i. ( kom med innspill ) ¤ skaffe performance spoiler leppe til koffertlokket. ¤ performance girkule, gir mansjett, ratt? , håndbrekk mansjett. ¤ bytte diverse deler i understell som ser ut til å trenge det. Blir også å gjøre uderstellsdeler osv rent i løpet av vinteren. Kom gjerne med innspill på farge til felger eller åssen eksos jeg skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Løp å kjøp.. 3000,- http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=36945493 Følger med battery bacpac og lcd bacpac Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 utrolig pen bil, men eneste jeg ikke liker og mener kun passer inn på eldre biler er GUL lyktefilm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Takker.. angående gul lykte film, så liker jeg det.. å det kommer nok til å bli på en stund;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plommehuet Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Utrolig pen E92 du har, liker godt lyktefilmen, men er ikke serlig begeistret for strekk på dekkene I alle fall bra at det går noen av de på sørlandet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Hehe.. var ikke planlagt med så mye strekk bak. Måtte ha litt, da jeg subbet endel. Å nå har jeg vent meg til det. Så da blir det sånn ut denne sesongen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Ble stilig interiøret nå, og jeg liker planene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 ja nå ryker den snart inn for vinterlagring.. så da håper jeg at jeg får gjort litt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå