Reef89 Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Låner denne litt. Jeg har lån på min bil, med pant i motorvogn. Vanlig bil lån. Så da lurer jeg på hva skjer med lånet og sånn når jeg for eks. skulle byttet min bil i en annen bil. Bare rein bytte. Noen som kan forklare litt hvordan det funker. Siden ingen skal betale noe så, må jo lånet fortsatt stå på meg likevell. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Låner denne litt.Jeg har lån på min bil, med pant i motorvogn. Vanlig bil lån. Så da lurer jeg på hva skjer med lånet og sånn når jeg for eks. skulle byttet min bil i en annen bil. Bare rein bytte. Noen som kan forklare litt hvordan det funker. Siden ingen skal betale noe så, må jo lånet fortsatt stå på meg likevell. ? Du kan ikke det, du bytter jo vekk sikkerheten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Låner denne litt.Jeg har lån på min bil, med pant i motorvogn. Vanlig bil lån. Så da lurer jeg på hva skjer med lånet og sånn når jeg for eks. skulle byttet min bil i en annen bil. Bare rein bytte. Noen som kan forklare litt hvordan det funker. Siden ingen skal betale noe så, må jo lånet fortsatt stå på meg likevell. ? Du kan ikke det, du bytter jo vekk sikkerheten da Hmm ja sant det, så jeg må selge bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Låner denne litt.Jeg har lån på min bil, med pant i motorvogn. Vanlig bil lån. Så da lurer jeg på hva skjer med lånet og sånn når jeg for eks. skulle byttet min bil i en annen bil. Bare rein bytte. Noen som kan forklare litt hvordan det funker. Siden ingen skal betale noe så, må jo lånet fortsatt stå på meg likevell. ? Du kan ikke det, du bytter jo vekk sikkerheten da Hmm ja sant det, så jeg må selge bilen? ja du må selge bilen, kan ikke bytte med pant i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå