Gå til innhold

Skal selge bilen min MEN.....

JENSSEN
 Share

Anbefalte innlegg

Låner denne litt.

Jeg har lån på min bil, med pant i motorvogn. Vanlig bil lån. Så da lurer jeg på hva skjer med lånet og sånn når jeg for eks. skulle byttet min bil i en annen bil. Bare rein bytte. Noen som kan forklare litt hvordan det funker. Siden ingen skal betale noe så, må jo lånet fortsatt stå på meg likevell. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låner denne litt.

Jeg har lån på min bil, med pant i motorvogn. Vanlig bil lån. Så da lurer jeg på hva skjer med lånet og sånn når jeg for eks. skulle byttet min bil i en annen bil. Bare rein bytte. Noen som kan forklare litt hvordan det funker. Siden ingen skal betale noe så, må jo lånet fortsatt stå på meg likevell. ?

Du kan ikke det, du bytter jo vekk sikkerheten da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låner denne litt.

Hmm ja sant det, så jeg må selge bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låner denne litt.

Hmm ja sant det, så jeg må selge bilen?

ja du må selge bilen, kan ikke bytte med pant i bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...