krisasagen Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Hei, jeg lurer på om det har noe å si om jeg kutter vekk hele eller deler ut av stål veggen bak baksetet. bassen blir meget dempet av den stål veggen Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Hele er ikke å anbefale siden den er med på å stive opp bilen din, men om du tar platen som er der skiposen skal være hjelper det mye. Eventuelt kan du skaffe deg ett sete som har skipose så har du mulighet til å åpne helt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Eneste huller du bør ta der, er å se om du har skihullet klart som Nautiluz sier her. Du ser firkanten ganske tydelig hvor du har armhvileren i midten på setet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Hvis bassen blir dempet av veggen, burde du dempe både vegg og bagasjerom. Så fjerner du metallet der skipose skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Fullt mulig dette, har gjort det selv. Her er en Diy på det: http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... rofit.html Som du ser og leser så har Bmw laget noen kjørner punkt i veggen der, her tar du maskeringstape over og tegner fra punkt til punkt som i Diy'en. Brukte vel ca en halvtime på det Greitt å ha en karosserisag, noe ala dette: http://www.rodin.no/kategoriliste/verks ... g-cp-7901/ Men jeg fikk det til med en Pendelsag og ett løst sagblad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå