Khart Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Etter mange år som fornøyd Audi eier har nå gått til anskaffelse av en 2009 118d m-sport. Tror jeg har klart å sette meg inn i det meste av detaljer/godbiter som denne bilen har, men det er en ting jeg ikke forstår meg på.. Hvordan får man lys i de innerste pærene som er integrert i angel eyes lyktene? Når jeg setter på fjernlys lyser kun xenon lyktene i de ytterste glassene sterkere. Normalt sett skal det vel også lyse av pærene i de innerste lyktene? På min bil lyser kun angel eyes - ringen. Setter stor pris på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Tror faktisk ikke det er lys i de innerste på facelift, som du har. Sent from my Android HD2 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khart Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Takk for raskt svar! Hmm, merkelig. Mener bestemt jeg ser en lyspære i lykta, men den er like mørk uansett hva jeg setter på av lys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Har du prøvd når det er mørkt ute? veit at nokon biler ikkje vil tenne fjernlys før det er mørkt ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khart Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Ja, har prøvd når det er mørkt også. Dessverre uten hell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Har du testet lyshornet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 1 serie facelift med xenon har ikke langlys i de innerste lyktene. Pæra som står der lyser opp begge ringene i lykta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khart Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Takk for svar! Ja, lyshornet er benyttet og det fungerer, men kun for å få sterkere lys i xenonlyktene som er montert ytterst. De innerste lyktene er det ikke lys i og merkelig nok lyser heller ikke pærene i de heller. Kun angel eyes ringen rundt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Takk for svar! Ja, lyshornet er benyttet og det fungerer, men kun for å få sterkere lys i xenonlyktene som er montert ytterst. De innerste lyktene er det ikke lys i og merkelig nok lyser heller ikke pærene i de heller. Kun angel eyes ringen rundt.. Det skal ikke være lys i de innerste lyktene. Om ringene lyser, lyser også pære som står der. Lyktene er konstruert slik at pæren ikke skal lyse opp hele lykta og det vil derfor bli veldig vanskelig å se om pæra lyser eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adelsten Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Har du prøvd full sving? Tror den innerste pæren lyser da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusR Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Takk for raskt svar! Hmm, merkelig. Mener bestemt jeg ser en lyspære i lykta, men den er like mørk uansett hva jeg setter på av lys... den pæra du ser i det innerste glasset er parklyspæra som lyser opp di to ringene.. iallefall sånn på e90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khart Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Ok, da stemmer nok det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå