Gå til innhold

Fjernlys BMW 118d 2009 mod m/orginal xenon/angel eyes

Khart
 Share

Anbefalte innlegg

Etter mange år som fornøyd Audi eier har nå gått til anskaffelse av en 2009 118d m-sport. Tror jeg har klart å sette meg inn i det meste av detaljer/godbiter som denne bilen har, men det er en ting jeg ikke forstår meg på..

Hvordan får man lys i de innerste pærene som er integrert i angel eyes lyktene? Når jeg setter på fjernlys lyser kun xenon lyktene i de ytterste glassene sterkere. Normalt sett skal det vel også lyse av pærene i de innerste lyktene? På min bil lyser kun angel eyes - ringen.

Setter stor pris på svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Ja, lyshornet er benyttet og det fungerer, men kun for å få sterkere lys i xenonlyktene som er montert ytterst. De innerste lyktene er det ikke lys i og merkelig nok lyser heller ikke pærene i de heller. Kun angel eyes ringen rundt.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Ja, lyshornet er benyttet og det fungerer, men kun for å få sterkere lys i xenonlyktene som er montert ytterst. De innerste lyktene er det ikke lys i og merkelig nok lyser heller ikke pærene i de heller. Kun angel eyes ringen rundt.. :?

Det skal ikke være lys i de innerste lyktene.

Om ringene lyser, lyser også pære som står der.

Lyktene er konstruert slik at pæren ikke skal lyse opp hele lykta og det vil derfor bli veldig vanskelig å se om pæra lyser eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raskt svar! Hmm, merkelig. Mener bestemt jeg ser en lyspære i lykta, men den er like mørk uansett hva jeg setter på av lys... :(

den pæra du ser i det innerste glasset er parklyspæra som lyser opp di to ringene.. iallefall sånn på e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...