Dirty Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Skal man ha rekkeseks lyd,kjøper man aldri 320i for å si det sånn.Men gjør som Fredrik skriver,gå etter vedlikehold å minst mulig rust,men noe må man regne med på disse gammle bilene. Vis du leser hva tråd starter har skrevet, så er han opptatt av det ikke skal bli for dyrt, og at han elsker rekkesex lyden Fin låte i m50b20 syns jeg. Men ja, mange gode tips fra Fredrik her. ja man får da nesten like fin lyd i en 320 som en 325 mye mer trøbbel med 318is også 320 m50 med vanos eller ei går ikke så galt. en 318is er heller ikke noe billig bil å forsikre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Man skal ikke undervurdere en 320i, selvom det på papiret viser "svake" ytelser. Gi den turtall og bruk gira riktig. Da får du inspirerende kjøreopplevelse 325 forsikringa blir dyr, finn en godt vedlikeholdt 323i. 2.5l med 170hk/245nm. Den går som en sliten 325 Men muligens noe dyrere i innkjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Man skal ikke undervurdere en 320i, selvom det på papiret viser "svake" ytelser. Gi den turtall og bruk gira riktig. Da får du inspirerende kjøreopplevelse 325 forsikringa blir dyr, finn en godt vedlikeholdt 323i. 2.5l med 170hk/245nm. Den går som en sliten 325 Men muligens noe dyrere i innkjøp? Det er mest smak og behag som skiller E36 318is og E36 320i. Noen liker lyden av en hissig rekkefirer, mens andre liker turbinlyden fra en rekkesekser. Uansett hva man liker så er modellene nogenlunde jevnbyrdige når det gjelder ytelser. E36 323i har kun på papiret 170 HK. Dette var en skattemotivert grense i Tyskland og i virkeligheten yter motoren 185-190 HK. Dette bekreftes av at E36 325i og E36 323i begge klarer 0-100 på 8 sekunder blank og at det kun skiller 6 Km/t når det gjelder topphastigheten. Hvis forskjellen i effekt var så mye som 22 HK (170 vs. 192 HK) ville modellene ikke hatt praktisk talt jevnbyrdige ytelser. Fenomenet er bekreftet flere ganger på div. effekttester. Det kan virke som om modellbetegnelsen "323i" for mange virker som en slags omvendt placeboeffekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Man skal ikke undervurdere en 320i, selvom det på papiret viser "svake" ytelser. Gi den turtall og bruk gira riktig. Da får du inspirerende kjøreopplevelse 325 forsikringa blir dyr, finn en godt vedlikeholdt 323i. 2.5l med 170hk/245nm. Den går som en sliten 325 Men muligens noe dyrere i innkjøp? At 323 går som en sliten 325 er ihvertfall langt fra fakta Har hatt 94 mod 3 serie cab med m50b25. Og har nå en E39 med m52b25tu. Og jeg er overasket hvor mye bedre den sistnevnte fungerer. Mye bedre bunndrag. ellers så er dem ganske like på topp Men over til bilvalg så er det jo lomme bok som bestemmer selv ville jeg valgt en facelift da dem virker en Go del moderne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 hadde gått for en 318 is, billig forsikring, betaler 5000 kr i året på min IS med del kasko, å når du får på noe effekt annlegg blir den en sinna liten veps Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Som andre her skriver, er standen på bilen sikkert det viktigste. Men har selv hatt 320 m52b20 nå i snart 3år, og kan lett anbefale det. Selv om 318is hadde nesten like mye effekt ny som 320, så vil jeg nok tro at 320 holder på effekten mye bedre med årene enn en 318 is. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Problemet med å kjøpe disse bilene er at mange av dem er kjørt i stykker. Det er greit å ha peiling når man skal se på en slik bil, så man ikkje kjøper en utgiftsbombe. Mange av dem er også ungdomskjørt, og de hjelper ikke akkurat på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Hvis du er intr. så kommer min 320 cab, 98 modell ut for salg snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå