Turbo-HF Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Knalltøft prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Knalltøft prosjekt! Takk for det! Hyggelig å høre at noen liker det Blir noe bedre bilder og updates videre. Er så gira på å få denne på veien, lagd noen videoer osv. Her er forresten linken til tråden om kjørekomputeren jeg skal lage selv. -BilBruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Noen som vet om steder man kan få tak i ferdige 3D modeller for maskinering? Feks braketter til ombygging av bremser, fester til stabstag bak (E30) osv. Tar imot tips hvis noen har planer/tegninger/mål på slike ting. Har muligheten til å få maskinert ting igjen, så vil prøve å få brukt denne muligheten -BilBruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Dele oppdatering! Fikk kontakt med en hyggelig kar fra nærområdet som solgte meg ledningsnett og dynamo til bilen. Så nå er det bare calipper(e) igjen på lista. Iallefall høyre side foran, muligens bak også. Si ifra om noen har en E30 delebil stående i Drammens området! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Trenger du noen E30-deler? Jeg har noe.. Hva behøver du, send gjerne pm!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Trenger du noen E30-deler? Jeg har noe.. Hva behøver du, send gjerne pm!? Ja, trenger litt for å få skilter på denne Har sendt deg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Håper du får de delene du trenger nå, slik at det blir skilter på go kjærra nå før snøen kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Noen som kan hjelpe meg å lage signaturbilde av dette? Har prøvd selv, men får det jo fasken ikke godkjent av bimmers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Håper du får de delene du trenger nå, slik at det blir skilter på go kjærra nå før snøen kommer.. Hehe, ja du er ikke den eneste Jeg sliter litt med calippere, men det dukker vell opp noen engang snart håper jeg Prøver også å finne noen som er rimelige på å sveise rustfritt eksosanlegg, for å fikse vinkelen på bakpotten samt lage nye fester til den. Gleder meg så sinnsykt til å ha skilter på denne!!! Første bilen i mitt liv som er laget for kjøreglede! Håper på litt skrutid snart, så he får fikset motor og de siste tingene inni bilen -BilBruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Takk for hyggelig handel igjen, håper delene kommer til nytte! Kom endelig tilbake etter ekstrem kø nå, og voldsomt regn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Takk for hyggelig handel igjen, håper delene kommer til nytte! Kom endelig tilbake etter ekstrem kø nå, og voldsomt regn! Takk, lige så! Ja den køen på Skøyen er ikke artig rundt kl 16:00... Update! Torko her inne sendte meg en PM med gledelige nyheter, han hadde calipper liggende til meg! Så nå trenger jeg bare hjelp fra noen i Drammens området som kan hjelpe meg å få to calippere sandblåste Og hvor får man tak i billigst rep.kit til 325 calipper? EDIT: Hva ville dere gjort? kjøpt gliderepset til calipperen siden den fungerer bra, hvis du ser bort ifra at den henger på skeive glide "pinner/bolter". -BilBruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Takk for hyggelig handel igjen, håper delene kommer til nytte! Kom endelig tilbake etter ekstrem kø nå, og voldsomt regn! Takk, lige så! Ja den køen på Skøyen er ikke artig rundt kl 16:00... Update! Torko her inne sendte meg en PM med gledelige nyheter, han hadde calipper liggende til meg! Så nå trenger jeg bare hjelp fra noen i Drammens området som kan hjelpe meg å få to calippere sandblåste Og hvor får man tak i billigst rep.kit til 325 calipper? EDIT: Hva ville dere gjort? kjøpt gliderepset til calipperen siden den fungerer bra, hvis du ser bort ifra at den henger på skeive glide "pinner/bolter". -BilBruker Prøv rep.sett, fra Mekonomen, for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Takk for hyggelig handel igjen, håper delene kommer til nytte! Kom endelig tilbake etter ekstrem kø nå, og voldsomt regn! Takk, lige så! Ja den køen på Skøyen er ikke artig rundt kl 16:00... Update! Torko her inne sendte meg en PM med gledelige nyheter, han hadde calipper liggende til meg! Så nå trenger jeg bare hjelp fra noen i Drammens området som kan hjelpe meg å få to calippere sandblåste Og hvor får man tak i billigst rep.kit til 325 calipper? EDIT: Hva ville dere gjort? kjøpt gliderepset til calipperen siden den fungerer bra, hvis du ser bort ifra at den henger på skeive glide "pinner/bolter". -BilBruker Prøv rep.sett, fra Mekonomen, for eksempel? Ja har kikket på priser, og tror KOED kommer best ut. Kjøper nye glidere og håper på at det fikser problemet. Har noe annet jeg skal handle på KOED som er sinnsykt mye billigere brukt enn nytt, bare venter på litt cash så blir det fremgang på delefronten -BilBruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Har lastet opp en video jeg tok for et par måneder siden nå, av lyden som først kom i dynamo #1 og så etter å ha byttet kom i dynamo #2. http://youtu.be/QySwpPVWp6Y Jeg merket en ting når jeg luftet motoren etter jeg byttet til den andre dynamoen. Det var at det rant vann ut av luftehullet på radiatoren og rett inn i dynamoen (masse vann) når jeg stod i en skrå bakke for å lufte. Kan det ha noe med at "jeg" muligens har ødelagt to dynamoer? Eller var første ødelagt fra før, og andre slik fra før trolig? Skal sies at dynamo #2 var kjøpt brukt av en her inne på forumet, og virket helt OK ved testing for hånd. Det rare er det at dynamo #1 som jeg har liggende, lager ingen lyder nå som jeg har den løst. Skylden til det er vell trolig at lagrene som #%=#)% ikke har noe påkjenning uten reima på? Har som sagt en "ny" dynamo liggende nå, som jeg skal få byttet til. Den høres helt ok ut, så jeg håper den fungerer fint Noen som tror det er håp om å fikse opp dynamo #1 som er stjernen i videoklippet? Hva trengs av deler, og er det dyrt/vanskelig? -BilBruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå