MariusW Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Hei! I fjor var jeg uheldig og sølte noe etsende veske i baksetet på min BMW E46. Det ble selvfølgelig hull i trekket. BMW skal ha 3000 for nytt trekk til baksetene (kun trekket altså) og 4000 for komplett baksete. Jeg har på følelsen at jeg kan komme billigere unna med enten brukt baksete (har ikke funnet noe enda) eller finne noen andre som selger trekket. Så kommer spørsmålet mitt; noen som vet hvor jeg får kjøpt setetrekk til denne bilen? Biltemavarianten utgår selvfølgelig. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Letteste er vel bare å sjekke bruktbildatabasen? http://www.nbfbildeler.no/templates/Par ... roup_Id=19 En som trekker opp sofa og slikt har sikkert noe stoff og mulighet til å fikse det for deg og. Nå så jeg at Troms bildeler har sete foran til E46 i stoff til 1250, så kanskje de har pute bak og, bare ikke oppført? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Jeg har sjekket der og finner ingen sitteputer i samme farge som mitt interiør. Jeg har lyst grått stoffinteriør. Kunne tenkt meg å kjøpe kun trekket da jeg vet det er mulig å få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 koed.no da? Send en mail til dem og hør. Kan jo være de får tak i selv om de ikke har noen med riktig farge på nettsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 har sendt mail nå takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå