325ti Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Lekkert=)=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Forbanna fin, litt mer senk bak og kanskje orginale nyrer, så litt mørk ut i fronten spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Takker ! Er meget fornøyd med bilen sjøl, men er litt småplukk som må gjerast.. Liker godt høgda på bilen, men lavere blir den når eg får kjøpt meg nye hjul ))) Hadde rs'ene vert mine hadde det nokk aldri blitt nye hjul på bilen. meen eigeren av rs'ene vill selfølgelig ikkje selle, typisk... Har mast mykje men ikkje faen ! kommer bilder av interiør når eg får tatt noen Noen forslag til felger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Kjekt og sjå det er så mange som liker bilen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianF Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Forslag til felger? BBS RS De som står på nå ser helt riktig ut i mine øyner, så hadde handla RS gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Forslag til felger: De foran selvagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 behold felgene fjern klister fjern eventuelle rust flekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Forslag til felger: De foran selvagt. passet fint med slike schnitzer felger (jeg har et sett slike i 18" til salgs for 6000kr ny i eske ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 da er det bare og kjøpe da, liker virkelig de felgene der De er win på e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Råfin e28 må behold klistermerke! syns det passa på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Tøff bil du har! Elsker m535i Min oppfordring er og få lakka den i samme farge fjerne klistremerker og få den strøken Og du skal lete lenge etter felger som kler bilen bedre enn 17" BBS RS! Og få på blanke nyrer foran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Tøff bil du har! Elsker m535i Min oppfordring er og få lakka den i samme farge fjerne klistremerker og få den strøken Og du skal lete lenge etter felger som kler bilen bedre enn 17" BBS RS! Og få på blanke nyrer foran! +1 Fin bil Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Såg dinna inni ørsta! Faen så lav og fin bil!Men som mange sei : fjern klistremerka på sida og kjøp heller slike: http://www.lowlygentlemen.com/?page_id= ... ct=5790160 , mykje finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 er på utkjik etter RS, meen må finne noe som er en grei pris på først ! Er et problem me de "klistermerkene" De på dørene har gamle eigeren lakket på, så får de ikkje vekk uten å lakke oppigjen dørene... Ser ingen grunn til å lakke den oppigjenn når den er strøken i lakken skal bare lakke rundt frontruta når eg får tatt rusten som er der. skal prøve å få bilen nåkså strøken Kjekt når det er såpass interesse for denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Skulle på ferga mellom sulesund-hareid, jekk ikkje helt som planlagt når de var foll flod ! 1 stk knust bunnpanne... Var sikkert tom for olje iløpet av 5 min... Noen som har bunnpanne liggende ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå