AndréR Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Hvor mye forskjell skal det være med den aktivert i forhold til normal modus? På min 530DAT så er det ingen forskjell ved kjøring i normal modus og med denne aktivert. Spinner ikke. Struper motorkraft med en gang. Skal vel tillate litt hjulspinn med DTC aktivert? André Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Den skal tillate litt hjulspinn når du har trykket 1 gang på DTC knappen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndréR Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Ja men det gjør den ikke. Er BSR chip i den og så skal være nok til å rive løst selv med 275 dekk hele veien rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 dtc deaktivert mener du vel. Trykk og hold knappen inne i noen sekunder (noen som husker? 3 eller 5 tror jeg) da er systemet helt av, prøv da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndréR Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 dtc deaktivert mener du vel. Trykk og hold knappen inne i noen sekunder (noen som husker? 3 eller 5 tror jeg) da er systemet helt av, prøv da. ja da velter det blårøyk ut av ene hjulbuen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå