Robin L Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 dæven, det der så ut som en skikkelig trøkk. den kjente du nok.. får du igjen på forsikringa for bilen da? bra det gikk bra med deg iaff. kjekt å ha solid bil når man krasjer : D
D.Toft Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 kjente den ja.. delkasko dekker ikke dette. ja kjempe kjekt å ha solid bil, er derfor jeg skal ha meg ny 7serie med tiden, når eg har spart penger til en
Robin L Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 blir det til at du selger deler av den eller? kan i tilfelle være interessert i div ; )
D.Toft Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 nei den går rett til vraking. har ikke plass til å demontere den og får den ikke av henger uten løfteutstyr..
D.Toft Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 har noen deler liggendes da, så spørs hva du er ute etter
Azeton Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Bra bilen er solid, nesten så jeg må spørre hva toppfarten ble etter skadene å dømme
D.Toft Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 er veldig bra den er solid. lav toppfart, bare lit over grensen, 60 sone
D.Toft Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 kom vel mellom 45 og 75 grader inn i betong autovern, ut igjen i veien, så inn i betongen, ut i veien og fulgte fjellet.. oppover langs veien. første sammenstør på førerside fremme ingen skade på bakskjerm av betydning, litt skrapemerker på førersiden.
helland Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 kondolerer, er ikke akkurat moro når slike ting skjer...
Spiff Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 kjedelig, var en fin bil detta her, du burde jo prøve og få skrudd av litt deler da. er et par småting jeg kunne vært intresert i hvis du har mulighet. kan ta det på pm hvis du er intresert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå