Gå til innhold

Min E38, 728ia som nå er kondemnert. nye bilder side 6

D.Toft
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan hende jeg sender den på en eu kontroll først, kan jo hende det koster mye penger, men tviler, da det ikke er noen ulyder som eg hører..

så om eu kontrollen ikke tilsier store utlegg, DA blir det coilovers :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det :D

klarte å lure fatteren på en prøvetur, skal si han ble misunnelig :P

han som meg likte heller ikke at bilen lever litt sidelengs når man kjører, mulig dt er sideveggene på dekkene som er for myk, 235-60-16, produsert uke 29 i 2007.

er det hjelpesnekke på dem her? har litt dødgang i rattet, merket dette når motor er avslått, kan vri rattet 4cm før motstand, merker ikke dette under kjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte min på sånn dimensjon for ei stund siden jeg og. var litt båt ja, hehe. er mye fastere med litt lavere profil! er snekke på de ja. kan jo være endeledd, kryssleddet i rattstammen eller slakke i snekka? kan denne strammes tru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Espen :)

dette er det mest moderne jeg har noengang eid :P

merce preg? e du svimmel? skal være mørkt tre. vurderer å legge carbon folie på, men må se det an.

joda, skal vaske den.

fikk shadowline nyrer og sorte sideblinkers i posten i dag :D

nyrene passet fint, gikk rett på, utvendig størrelse er litt mindre enn dem orginale.

blinkersene kommer tilbakemelding på når montert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliter med det samme selv. er nok faceliftnyrer du har fått. disse er litt høyere på toppen, men smalere på siden. har litt slitasjemerker etter de originale nyrene, så jeg skal lakke panseret etterhvert trur jeg. må si ebay gikk kjapt! bilder!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...