D.Toft Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 takk. stikker nok ned og plukker ut interiøret om eg får ledig tid og sjåfør. bare å spørre om det er noe jeg kan ta me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Skal du ha mye for vindussheiskontrolleren? (I førerdøra) Den så heil ut på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Sikkert noen som betaler noen kroner for den. Motoren er da kanskje hel, og så var det vel sort skinn i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 eg må se det an om jeg henter mer deler, skal hvertfall ta me meg så mye som mulig da, hel sort skinn ja. motor gidd jeg ikke stresse me. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 er intressert i framrutene jeg (ganske enkle å ta av. av med dørpanel og fuktsperre - løstne fra heisen og dra ut sideveis. og innvendig speil + endel av kabelen til det, dersom du har blendbart speil : ) elektrisk rullgardin bak da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 hmm, skal se hva jeg orker å skru ut. mener soeil er blendbart. noe blir beholdt selv, siden jeg skal ha meg en slik igjen ja er el gardin på bakrute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå