bjarne89 Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 sitter og vurderer senk. noen som har noe tips om hvor mye jeg burde sleppe den ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 tenker på og bruke bare senke fjærer fra h&r. og senke 35/20. tror dere det vil være bra nok:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 i dag fikk bilen seg en vask:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 fortsetter været sånn så kansje det blir sommerfelger om noen uker:) gleder meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Utrolig fete bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unified Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Igjen, Le mans blå BMW med sorte detaljer, utrolig lekkert og tidløst. Denne kommer til å se pen ut i mange år! Jeg vet ikke så mye om senking, men min e91 er senket originalt, med vel 10mm fremme og bak, og jeg synes det ser veldig pent ut. Det kan vel bli upraktisk med så mye som 35mm ned foran? Jeg vet at det er mange som senker bilene sine ganske heftig, og det er vel meningen også. Så det blir vel litt opp til hva du tenker om uteseende vs. praktikalitet, og finne den gyllne middelfarer Edit: Ser jo nå at din også mest sannsynlig er senket originalt. Synes det ser bra ut jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 ja er senket orginalt. aventer senk litt. til jeg får på sommer felgene, så får jeg se hvordan den blir sende ut da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 i dag kom sommer hjula på det var deilig det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Fin bil! Så bra ut det der, litt senk nå så blir det perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Japp senk kommer. Bare usikker på hvor mye. Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 da var det bestilt ny polerings maskin og litt utstyr:) så da blir det og ta vårpussen en helg snart:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 da var det bestilt ny polerings maskin og litt utstyr:) så da blir det og ta vårpussen en helg snart:D Det blir supert btw Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 fy fader så mye bedre faceliften ser ut enn preface når det kommer til e90, flott bil! skulle bare hatt motor som matchet den spreke fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 takk for det andrè ja. skulle nok hatt litt større motor:) det får komme på neste bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå