KingOfBMW Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Hva synes dere om denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Kvalmt, men overkommelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Hmm... Styggt var det aldeles ikke, men tror ikke det er helt min kopp te vertfall men som vi vet er smaken som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Ikke pent.. På et overstyla japseblekk, kanskje.. Min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Syns ikke noe om denne... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingOfBMW Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Det er fint at dere er ærlig mennesker, men hva som gjør at dere ikke likte dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 var litt så som så.. men ser sikkert bra ut på den riktige bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Personlig så liker jeg lite sånne bling lignende effekter i det sore og hele, og det blir liksom bare heeelt feil på en bimmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingOfBMW Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Heldigvis så er det bare et interiør lys og det er ikke dyrt å bytte dersom man angre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Det var lite pent altså! Får litt kebab-japse-jalla-wannabe ett eller annet preg på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniak Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Lite smakfullt. Altfor *Bling bling* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Hahah, værste jeg har sett... Men moro å leke litt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 i said to my self.....WHAT THE FUCK!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Mangler bare neon i grillen og lysende lyktespylere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Kjør på med selvlysende spylevæske også så begynner det å bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå