vingebil411 Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Hei Hvordan Kople opp min Htc telefon, slik eg kan svare på samtaler med knappene på rattet? Ser forige eier har montert mikrofon bak rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen12 Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Slenger meg på denne her! Hadde vært veldig nyttig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Er det orginalt steroanlegg i bilen ? ( e46 har hvertfall en egen bluthoot enhet man har mellom setene, men da er vel mikrofonen intrigert i bilen allerede trur jeg ? har bare den adapteren i bagasjen da jeg velger å ha koppholder i stede ) Men vet at en rekke uorginale spillere kan koble telefon til handsfree! som igjen ( noen kan sttyres fra ratte) så har man en spiller med f.eks bluthoot kan det da være at det er til f.eks handsfreen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Knappene på rattet fungerer kun om bilen er har original handsfree (enten levert fra fabrikk, eller ettermontert originalutstyr), eller systemet er fra Parrott. Om bilen har originalt opplegg er mikrofonen montert "skjult" oppe i taket ved leselampene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Det er orginalt Hifi anlegg, Med orginal spiller. Går det ann å sjå denne skjulte mikrofonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Ettersom du har en mikrofon bak rattet spørs det om du har original handsfree, det er ikke så veldig mange biler som har dette. Mikrofonen er oppe i taket på samme panel som takluke-bryteren (om du har dette), du ser den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Har du tilkobling til telefon da? Skal ikke si det er slik i din bil men jeg hadde original alarm i en bil og der satt lyd sensor bak rattet. Kan jo være noe slikt? Men skal du få brukt knapper på rattet må dette kobles sammen med original telefon eller noen som har ettermonterings sett. http://bimmernav.com/index.html har en del til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 ta litt bilder da så er det lettere og få korrekte svar Er jo folk med masse peiling her så Bilder hjelper alltid ( som regel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Skal få tatt litt bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå