Tynes944 Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 Hmm klare svar fra dere 2 hvertfall hehe Her er vertfall bildet av panseret nå. Mye steinsprut, derfor det er slipt på stålet enkelte plasser
ZhilleN Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Husk og slip ut der det er bart metall, slik at du ikke for kratere. Og legg på godt med fyller!
Tynes944 Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 Er på utplassering på lakkverksted, så får gode oppfølginger å instruksjoner der, men takk for tipset
Tynes944 Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 Her er bilde av panseret inni, rett etter jeg var ferdig å sandblåse: Å idag bestilte jeg et par nye framdekk, Marangoni, 205/50 r 15
Tynes944 Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 Nei hvorfor det, er jo bilens stolthet det Nå er bilen montert sammen igjen med nye simringer på girkassa, nye bolter på mellomakslingen bake med diffen, ny clutch, letta svinghjul å nye framdekk Var vanvittig godt å kjøre bmw igjen etter at den har stått i 2 uker! Et bilde av delene som ble montert idag, glemte å ta bilder under montering. Skal se om jeg får tatt noen flere bilder fremover, er meldt snø nå så om det kommer da blir det nok ikke tatt noe Men når det blir finevær skal bilen få seg en god vask innvendig å utvendig, å da skal jeg få tatt litt bilder
Tynes944 Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 Blir forresten dårlig med updates en liten stund fremover nå, da jeg er blakk, å når jeg får lønning så må årsavgift betales denne måneden, å forsikring neste måned. Å når det er unnagjort kommer russetiden. Men etter den blir det nok handla sperrediff fra 325 ix. Får se hva som skjer å hva som dukker opp.
Tynes944 Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Skrevet Mars 9, 2012 Liten update. Fikk en hyggelig telefon fra fishtech igår, nå var felgene endelig sandblåst! Så her er et bilde av det: Dette er da felgene som skal brukes som vinterfelger. Så nå ligger felgene til pulverlakk i fargen sølv, kommer bilder når de er ferdig
Kjakan Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Skal sei de du jobba på du! Bra de! kor du e på utplassering da? bilspesialisten?
Tynes944 Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Da ser det ut som det blir 75% sperre fra 325ix med km stand på rundt 150000km neste måned.
Tynes944 Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Skrevet Mars 13, 2012 Får håpe det blir bra til slutt ja Venter fortsatt på lakking av felgene. Så når de er ferdig skal de få seg 2 nye å 2 greie piggdekk å leggest vekk til vintern kommer igjen Lakking av panseret har ikke blitt gjort enda. Men fikk telefon idag om at det var grunna nå, så skal inn dit(Bilspesialisten AS) imorgen å pusse det ned å gjøre det 100%klart for lakk. Så får jeg bare håpe han får lakka det så jeg får montert det før helga Utenom det skjer det veldig lite med bilen for tiden, da det går med mye penger til endel andre ting. Planene fremover er som sagt å få på sperre iløpet av April-Mai, så får jeg se hva som skjer å dukker opp etter det Bilder kommer når det skjer noe
Tynes944 Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 Handla diffbrems idag 75%sperre fra 325 ix. Eneste var at jeg måtte bytte kryss på den, men det var ingen stor sak Også bestilte jeg simringen på girkassa å simringen på veiva fra koed idag, gjorde bare skikkelig rent da jeg bytta clutch, men kom til at jeg ikke ville ta noen sjanser. Så neste helg skal sperra på å bytte de 2 siste simringene, også får jeg forhåpentligvis igjen panseret denne uka Bilde av ny og gammel diff: Litt størrelseforskjell ja, hehe
Tynes944 Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Ga nye diffen litt grunning å et strøk med svart benga idag, ser fort litt bedre ut da Vaska først med avfetting å høgtrykkspyler, så skrapte jeg bort all løs rust, før jeg pussa lett over hele, la på 1 lag med grunning, før jeg malte over med benga Har også fått bytta kryss å flytta over impulsgiver til speedometer da den som stod på var feil tilkobling på. Så nå er den klar for montering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå