Tynes944 Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Da ble det bestilt simringer på girkassa, komplett bunnsett på motoren inkludert simring på veiva, å nye bolter med muttere til mellomaksling - diff. Ble 1200kr til sammen på Gs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Dagens økt! Fjerning av reservehjulsbrønn: brukte en 2,5mm plate. Diameter 68cm om noen har planer om å gjøre det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Har fått en til å lette svinghjulet litt nå. Skal levere det til han idag så får jeg det igjen iløpet av 3-4 dager. Kommer bilder da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Skal hente clutch imorra, å forhåpentligvis diverse smådeler fra GS, å Forhåpentligvis er svinghjulet ferdig imorra! Om alt går iboks blir det montering i helga Laga meg også stabstag bak idag, bilder kommer Så blir forhåoentligvis "stor" oppdatering til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Dagens økt!Fjerning av reservehjulsbrønn: Ska gjør samme jobben på min korsjen type vertøy brukte du til jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Liten vinkelsliper til å kappe ut, stor vinkelsliper til å kappe ut plate, tusj til å markere, måleband, halv tube rutelim, 4 6mm bolta me skive å mutter. Litt grunning, å tectyl til slutt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Ha vurdert å borr ut pungtsveisan.. vis den er sveiset fast i golvet.. å ikke en del av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Den er en del av gulvet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Han blir ikke ferdig med svinghjulet før neste uke, så montering blir da litt utsatt. Men kommer bilde av mitt hjemmelagde stabstag ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Noen bilder! Ny clutch, trykkplate å utløserlager: Hjemmelagd stabstag, lakkert med bremsecalipterlakk, for holdbarhetens skyld: Letta svinghjul: Bunnsettet til motoren, boltene til mellomakslingen å simringene kommer forhåpentligvis i begynnelsen av uka, så da blir det montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Demonterte panser idag, å flytta batteriet bak. Panseret skal lakkes opp igjen profesjonelt, da det er kvitt å rusta inni, å ser mildt sagt forjævli ut. Batteriet ble flytta bak for mere plass i motorrommet, å fordi jeg hadde lyst. Glemte å ta bilder, men det kommer på onsdag, for da blir girkasse o.s.v montert opp igjen, da jeg får deler på onsdag Blir stor update på onsdag kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Nice, her går det unna! =D men du må ta fler bilder av all denne actionen her og gjerne et bilde av hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Vurderer svart panser, må bestemme meg iløpet av 2 dager. Hadde det blitt tøft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 IKKE lakk det svart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Nei, det er harry! Hører hjemme på en toførr fra Øvre Toten drekkeri og skrenseforening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå