bmmww1 Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Kom det m535 uten el takluke å el vindu.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Luksus avgiften i Norge gjorde iallfall el takluke og el vinduer svinedyrt så det tror jeg er mye mulig! M535i var en populært bil i jappenorge på 80 tallet Pga disse avgiftene så fikk man jo på begynnelsen av 90 tallet MB S-klasse (W140) med stoffseter, manuellgir og uten aircondition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 det tror jeg ikke dne gjorde.. hvorfor lurer du? funnet en for salg uten dette? Det er mange av disse som er ombygde, uten at det trenger være negativt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Min orginale m535i har ikke elvindu eller eltakluke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Luksus avgiften i Norge gjorde iallfall el takluke og el vinduer svinedyrt så det tror jeg er mye mulig! M535i var en populært bil i jappenorge på 80 tallet Pga disse avgiftene så fikk man jo på begynnelsen av 90 tallet MB S-klasse (W140) med stoffseter, manuellgir og uten aircondition! Aircondition ble først alminnelig på midten av 90-tallet. Da jeg kjøpte en ny W124 230E i 1990/91 var AC ikke normalt ekstrautsyr. Det var heller ikke skinninteriør, men automatgear var derimot helt alminnelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Og min originale, hadde manuell luke og vinduer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Luksus avgiften i Norge gjorde iallfall el takluke og el vinduer svinedyrt så det tror jeg er mye mulig! M535i var en populært bil i jappenorge på 80 tallet Pga disse avgiftene så fikk man jo på begynnelsen av 90 tallet MB S-klasse (W140) med stoffseter, manuellgir og uten aircondition! Aircondition ble først alminnelig på midten av 90-tallet. Da jeg kjøpte en ny W124 230E i 1990/91 var AC ikke normalt ekstrautsyr. Det var heller ikke skinninteriør, men automatgear var derimot helt alminnelig. Jo da, men jeg snakker om en luksusbil som S-klasse! Ikke en E-klasse som du kan få overraskende kjipt utstyrt helt fram til dagens modell! Alle Norsksolgte E34 hadde stort sett stoffseter, sveivevinduer og manuell takluke! Samme gjelder for Audi 100 C4, den hadde ikke en gang ABS eller Airbag som standar i Norge før den blei oppgradert til A6 i 94! Dette er premium biler som fra før av kostet skjorta her i landet. Og ja! Du kunne få M535i med sveivevinduer og manuell takluke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Luksus avgiften i Norge gjorde iallfall el takluke og el vinduer svinedyrt så det tror jeg er mye mulig! M535i var en populært bil i jappenorge på 80 tallet Pga disse avgiftene så fikk man jo på begynnelsen av 90 tallet MB S-klasse (W140) med stoffseter, manuellgir og uten aircondition! En knapp til Fredrik90 der BMW E12 er levert i usa utgave som standard med AC og el-ruter siden 77 Aircondition ble først alminnelig på midten av 90-tallet. Da jeg kjøpte en ny W124 230E i 1990/91 var AC ikke normalt ekstrautsyr. Det var heller ikke skinninteriør, men automatgear var derimot helt alminnelig. AC har vært vanlig på mellom-klasse biler eks BMW 5 serien midten av 80. Se heller på de brukte w124 som står til salgs i utlandet så ser du at vi takket være avgiftene Fredrik90 nevner tar til takke med dårlig utstyrte biler i norge. Trenden viser at utstyrsnivået har jevnet seg ut men fremdels leverer fabrikantene såkalte strippede modeller til norge. Litt vanskelig å se på BMW synes jeg siden alle har samme typebetegnelse men eks opel og Volvo bruker bokstaver etter utstyr. Kun i norge har opel levert "CD" uten CD-utstyr og Volvo selger "SE" utgaver uten SE-utsyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 ja di kom uten alt som kan være elektrisk... kom uten takluke også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå