engen90 Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Og btw, leste en plass at det finnes/fantes m-tech2 "takspoiler" til E30 touring. Som erstatter den originale dingsen over bakruta. Vært borti noe sånt? Litt off topic, men men. Finnes det har det på touringen min sjøl, men mulig det er noe sjeldent. Kom tilfeldigvis over det når jeg kjøpte litt diverse fra en delebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 passer de sorte de på e34 og tru? noen som vet om de er det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 passer de sorte de på e34 og tru? noen som vet om de er det samme? passer ikke, men skaffer til e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Hva er egentlig forskjeller på mhv og startec ?? Jeg holder til haugesund så er veldig interisert, passer begge disse lyktene e30 m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Hva er egentlig forskjeller på mhv og startec ?? Jeg holder til haugesund så er veldig interisert, passer begge disse lyktene e30 m3? MHW er til facelift. startec til preface, m3 og cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 ^ Nei, MHW produserte prefacelift lykter også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 ^ Nei, MHW produserte prefacelift lykter også. Ok?... Men mine MHW er MHW lykter til facelift. Har startec til preface om noen skulle være intrisert i gromlykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Mine Startech lykter er faktisk produsert at MHW, så det stemmer det! Det ble produsert en del lykter av dem før de gikk over til Facelift typen Men jeg byr 2500 for MHW Lyktene dine hvis det er den sorte typen!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Pris på tåkelyst til facelift samt MHW baklykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 2500 er bydd for MHW baklykter. bare å by videre Pål. 1000,- får grøftelys da disse koster over 3000 nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 1500 for startec lyktene edit: kor lenge varer "budrunden"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 2000 er bydd på startec Varer noen dager til med mindre noen kommer med rette prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 2200 for startech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Jeg fikk ikke svar på om det var sorte MHW? Og de grøfte lysene, er de til Facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Jeg fikk ikke svar på om det var sorte MHW? Og de grøfte lysene, er de til Facelift? Det er sorte MHW ja, grøftelysene er sorte DE til facelift ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå