Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg vet iallefall hvem som har hatt den de siste årene.. Ser ut til å være denn med S50B32 og oransje Ksport bremser..

Med mindre noen har kjøpt den iløpet av de siste mnd da?

edit: nå ble jeg litt usikker.. bilen jeg snakker om hadde E34 Mdouble spoke 18" felger tidligere iallefall... men den også er i denne fargen og godkjent med S50..

Skrevet

Bra det ikke ser ut til å være personskader av betydning.

Stedet der dette skjedde er temmelig ulykkesutsatt - i tillegg mangler det tilfredsstillende omkjøringer og vegen er dårlig dimensjonert for trafikkmengden.

Ikke noe nytt, med andre ord. :roll:

Skrevet
Bra det ikke ser ut til å være personskader av betydning.

Stedet der dette skjedde er temmelig ulykkesutsatt - i tillegg mangler det tilfredsstillende omkjøringer og vegen er dårlig dimensjonert for trafikkmengden.

Ikke noe nytt, med andre ord. :roll:

Tviler på at det var veien sin feil at han krasjet.

Skrevet
Jeg vet iallefall hvem som har hatt den de siste årene.. Ser ut til å være denn med S50B32 og oransje Ksport bremser..

edit: nå ble jeg litt usikker.. bilen jeg snakker om hadde E34 Mdouble spoke 18" felger tidligere iallefall... men den også er i denne fargen og godkjent med S50..

Du tar feil.

Skrevet

den har m5 3.8 og ikke godkjent den du mener ;) og er svart... ikke technofiolett som denne og ap racing bremser..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...