Simpel Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Fy faen. Bomtur med etterbrenner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Fy faen. Bomtur med etterbrenner. dagens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Dere som ser mye på biler: Er det vanlig at bilen står beskrevet som "strøken, meget pen osv" og når du kommer for å se på den er det bare drit? Har vært å sett på et par biler, men ikke "mye".. Men det her er på laaaangt det mest latterlige jeg har vært bort i! Jeg ser og handler MYE biler. er somregel bare å droppe bilene når de har skrevet strøken, finnes ikke rust aldri vinterkjørt og kjørt av gammel dame, når det er en bil som er 15-20 år og til 10-20 tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 ...Og da var annonsen slettet. Rart det der gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 ...Og da var annonsen slettet. Rart det der gitt! Noen som har vært inne på bimmers og lest kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Når noen skriver/sier "strøken bil, MÅ sees" i en annonse legger jeg den bare bort og går videre i letinga etter bil.. Har hatt snart 100 biler i mitt eie gjennom 15 år som mekaniker/entusiast av div kjøretøy...og enkelte ord i en annonse kontra pris er som å rope ut at bilen er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Når noen skriver/sier "strøken bil, MÅ sees" i en annonse legger jeg den bare bort og går videre i letinga etter bil..Har hatt snart 100 biler i mitt eie gjennom 15 år som mekaniker/entusiast av div kjøretøy...og enkelte ord i en annonse kontra pris er som å rope ut at bilen er ferdig "Strøken bil, MÅ sees" er vel bilverdens svar på "sjarmerende villa i landlige omgivelser" som jo alle vet betyr falleferdig rønne langt uti skauen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Jeg hopper automatisk over alle annonser som inneholder: fremstår som "et eller annet" Det er alltid et forsøk på å pynte på sannheten har jeg funnet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå