Gå til innhold

tha-475

Share

Anbefalte innlegg

Mener du har flate kontakter, men jeg bommet på min på akkurat dette. Enkelt å sjekke da, bare opp med bagasjerommet bort med dekselet som ligger til venstre over radiomodulen.

Blaupunkt sine lister stemmer ikke mht flate og runde pinner nemlig.

Du kobler alt i bagasjerommet på venstre siden. Trenger ikke ut med noe annet. Kjempeenkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken kontakter skal jeg fjerne for å få den til å passe? bak finner jeg bare kabel til navidvd og cdveksleren. Har tv i bilen også men finner ikke tuneren bak.... huff har nesten 10 tommeltotter... hehe. Fikk montert pioneer TS-E130Ci i front, droppet delefilter og klarte så vidt å presse inn diskanten " måtte klippe litt av plastikkringen på selve diskanten. og TS-E1302i i taket bak, høytaleren bak tok meg ca 20 min. kan sterkt anbefale de, bortsett fra at diskanten måtte modifiseres og "tvinges" på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da var forsterkern montern i bagasjrommet ved cdveksleren...... trodde det skulle hjelpe en del med pioneer høytalere i front og i taket bak og blaupunkt forsterker men neida.... så i morgen blir det en aktiv pioneer subwoofer Ts-wx210a for enkel montering "clean look". Mye man måtte koste på seg bare for å få noe som er littegrann futt i.

Altså forsterker med nye høytalere bak og i taket holder ikke mål, det er min leksjon.... På audi a6 2007 modellen jeg hadde var lyden perfekt, og det var ikke engang den største soundsystemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da har jeg montert Pioneer aktive subben Ts-wx210a, nå ble lydbildet noe helt annet!! Trodde at lille subben ikke skulle gjøre underverket men kan ikke si noe annet at den passet bilen og meg perfekt. Ikke alt for mye trøkk men trøkk nok til at jeg kan kose meg med rock og diverse. Beste av alt, ingen kan se at jeg har modifisert original anlegget! Anbefaler oppsettet til alle som ikke vil ha "fjortiss anlegg" ;)

2011-10-20212330.jpg

2011-10-20212406.jpg

2011-10-20212432.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...