tromax Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Hei! Skal bestille en blaupunkt tha-475pnp, det jeg lurer på er om bilen min har flate eller runde kontakter, noen som vet det uten at jeg må ta ut navigasjonen? 520ia touring navi professional 2002 juni modell 16:9 Skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Mener du har flate kontakter, men jeg bommet på min på akkurat dette. Enkelt å sjekke da, bare opp med bagasjerommet bort med dekselet som ligger til venstre over radiomodulen. Blaupunkt sine lister stemmer ikke mht flate og runde pinner nemlig. Du kobler alt i bagasjerommet på venstre siden. Trenger ikke ut med noe annet. Kjempeenkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tromax Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2011 hvilken kontakter skal jeg fjerne for å få den til å passe? bak finner jeg bare kabel til navidvd og cdveksleren. Har tv i bilen også men finner ikke tuneren bak.... huff har nesten 10 tommeltotter... hehe. Fikk montert pioneer TS-E130Ci i front, droppet delefilter og klarte så vidt å presse inn diskanten " måtte klippe litt av plastikkringen på selve diskanten. og TS-E1302i i taket bak, høytaleren bak tok meg ca 20 min. kan sterkt anbefale de, bortsett fra at diskanten måtte modifiseres og "tvinges" på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Radiomodulen finner du under gulvet på venstre siden. Under et svart plast deksel. Gå å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tromax Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Nå tror jeg har fått frem riktig kontakt og det ser ut til at jeg har flate typen. Noen som har riktig artikkelnummer til blaupunkt for adaptersettet? er det det på 17 eller 16? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Du skal ha den som heter Fakra: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tromax Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Sånn da var forsterkern montern i bagasjrommet ved cdveksleren...... trodde det skulle hjelpe en del med pioneer høytalere i front og i taket bak og blaupunkt forsterker men neida.... så i morgen blir det en aktiv pioneer subwoofer Ts-wx210a for enkel montering "clean look". Mye man måtte koste på seg bare for å få noe som er littegrann futt i. Altså forsterker med nye høytalere bak og i taket holder ikke mål, det er min leksjon.... På audi a6 2007 modellen jeg hadde var lyden perfekt, og det var ikke engang den største soundsystemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Men du må huske på at du har en bil som er gammel. Og som hadde kanskje noe av det dårligste lydopplegget som finnes. For lyden i en e39 er ikke mye bra standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tromax Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 tror du pioneer aktiv sub vil være håpøst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 På ingen måte. Det vil jo gi mer lyd enn det du har nå uansett. Spørs om du blir fornøyd da... Det kan jo være at savner mer mellomtone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tromax Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Sånn da har jeg montert Pioneer aktive subben Ts-wx210a, nå ble lydbildet noe helt annet!! Trodde at lille subben ikke skulle gjøre underverket men kan ikke si noe annet at den passet bilen og meg perfekt. Ikke alt for mye trøkk men trøkk nok til at jeg kan kose meg med rock og diverse. Beste av alt, ingen kan se at jeg har modifisert original anlegget! Anbefaler oppsettet til alle som ikke vil ha "fjortiss anlegg" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå