e30 tic Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Ok, kjører org ecu da med chip? er tillegssprut her, gammelt haltech med to stk 400 dyser. får se hvordan det henger med, tenkte jeg skulle låne meg en innovative bbl så jeg kan få logget litt afr. Du har ikke en film som viser speedoen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Ok, kjører org ecu da med chip? er tillegssprut her, gammelt haltech med to stk 400 dyser. får se hvordan det henger med, tenkte jeg skulle låne meg en innovative bbl så jeg kan få logget litt afr.Du har ikke en film som viser speedoen da? Jepp. Skulle montert datasprut en stund, men det har nå ikke blitt gjort ennå. Den funker nesten merkelig bra med chippen så det er mest pga at jeg har lyst til å dyse om til E85 samtidig. BBL hadde jeg ikke turt å kjøre uten, iallefall hvis det ikke er brukt under mont av haltechen.. Eneste filmsnutten jeg har av speedoen er med original pumpe og bensinkutt på 4000 og en kompis som ikke kjenner bilen kjører så det er ikke noe å vise frem egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Olaliå blir vel fint med denne . Evt får du kjøre opp ein video der du gir litt gass ut mot dreganes . Og ja forresten, blir du stoppet av ei snasen politi aspirant jente med Stavanger dialekt i den bygda di får du nevne navnet mitt, så blir hun sikkert mer medgjørelig, men hun hadde visst ikke tid til bilbøller for det flommer visst over med narkotika derinne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Ok, kjører org ecu da med chip? er tillegssprut her, gammelt haltech med to stk 400 dyser. får se hvordan det henger med, tenkte jeg skulle låne meg en innovative bbl så jeg kan få logget litt afr.Du har ikke en film som viser speedoen da? Jepp. Skulle montert datasprut en stund, men det har nå ikke blitt gjort ennå. Den funker nesten merkelig bra med chippen så det er mest pga at jeg har lyst til å dyse om til E85 samtidig. BBL hadde jeg ikke turt å kjøre uten, iallefall hvis det ikke er brukt under mont av haltechen.. Eneste filmsnutten jeg har av speedoen er med original pumpe og bensinkutt på 4000 og en kompis som ikke kjenner bilen kjører så det er ikke noe å vise frem egentlig. Hvem har laget chipen da? Greitt når det fungerer som orginalt ja! Min har gått i 5 år før jeg fikk den så alt er nok på stell, hadde det ikke vært det hadde den havarert mange ganger på 30000km. er uttak for egen bbl så det er jeg ikke redd for, det er nå når jeg selv begynner å klø det kan være greitt å logge litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Olaliå blir vel fint med denne . Evt får du kjøre opp ein video der du gir litt gass ut mot dreganes . Og ja forresten, blir du stoppet av ei snasen politi aspirant jente med Stavanger dialekt i den bygda di får du nevne navnet mitt, så blir hun sikkert mer medgjørelig, men hun hadde visst ikke tid til bilbøller for det flommer visst over med narkotika derinne.. Får prøve å få til litt film i vinter ja! Olalia er fint om vinteren, Dreganes er ikke noe god plass for tull kjøring akkurat. Ja er bedre di bruker tid på det enn å stoppe folk på vei til jobb som har 63km/t i 50 osv.. Merker ikke noe til det jeg for min del, men at det finnes her som andre steder er desverre ingen tvil om. Trur neppe det hadde hjulpet å hilse fra Hylle når han staken på 2m stoppa meg for en del år siden Han var litt sur, Han hadde observert bilen min i stor fart en uke tidligere vistnok, enda surer ble han når han ikke fikk noe på senking og felger osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Heheh, du legger fort merke til hu jenta hvis du ser henne, Hun ser jæævlig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Heheh, du legger fort merke til hu jenta hvis du ser henne, Hun ser jæævlig bra ut! hehe, får tull kjøre litt da rundt stasjonen så kansje eg får et glimt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Det er definitivt verdt det... hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 hmmm.. til Ølen å siga då altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 hmmm.. til Ølen å siga då altså Hende eg e i Etne å sige og eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Kom på at jeg og en kompis har en gtech pro RR ligende, fikk testa effekten med den igår bare for å ha noe å sammenligne med, skal ha den en tur i dynapack om en stund også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Da var E30'en ferdig rustsveist og EU godkjent. Fin feeling, så nå kan vinteren bare komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Leser jeg Rema senkesett? Hva får man ikke på Rema 1000 disse dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Leser jeg Rema senkesett? Hva får man ikke på Rema 1000 disse dager RE og MA stod det i tuv papira, uansett er di fjørene skrotet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Noen som har en std 325 btr. 3 bar liggende å slenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå