prohognes Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Se det ja.... da var jeg ikke så langt unna full score. Godt å se at du fikk det til... og at det ikke var så omfattende. Hadde på følelsen av at d var en av di to sensorene. Men ville ta diagnose før jeg gjorde noe mere. Som et tips så er d enkleste å ohm'e sensorene hvis man mistenker sensorer som er deffekte. Finner hvilke verdier di skal ha på nette! Men takk for råd og tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 nydelig bil bare å lagre den av disse to du liker best, og laste opp på brukerprofilen din brukerpanel -> brukerprofil -> profilbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Det så da ut som en mektig pen bil. Har du en tråd på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prohognes Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 nydelig bil bare å lagre den av disse to du liker best, og laste opp på brukerprofilen din brukerpanel -> brukerprofil -> profilbilde Tusen takk for hjelpa med å ordne profil bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prohognes Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Det så da ut som en mektig pen bil. Har du en tråd på denne? Tusen takk for det! Elsker bilen min, men har ingen tråd på den enda. D kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Fikk akkurat samme problemet med min denne uka. Den startet igjen hver gang, men ble værre og værre for hver gang den stoppet, og til slutt nå så er det ikke sjangs å få start. Mistenkte med en gang en av de to sensorene jeg og, så da skal jeg måle veivsensoren i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Å bytte veivsensoren høres ut som en meget stor jobb, men er sikkert "grise" lett? Kan noen fortelle noe rundt dette? =) Er vel bare spørsmål om tid før min tar kvelden også, har rullet 280 tusen snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Å bytte veivsensoren høres ut som en meget stor jobb, men er sikkert "grise" lett? Kan noen fortelle noe rundt dette? =) Er vel bare spørsmål om tid før min tar kvelden også, har rullet 280 tusen snart Du har helt rett Den står fremst på motoren montert slik at den peker ned på reimhjulet på veiva, ca kl.10 når du står foran motoren. Må ta av innsugsbelg bla.a for å komme til den ene skruen den er festet med. Må også av med motordekselet for å få tatt av kontakten til sensoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå