spaix Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 hei igjen! prøvde å se etter farge koden på bilen min, og det er fjernet fra demper tårnet, noen som veit hvordan jeg kan finne dette? er en e36 316 98 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Det er ikke bare drøyt, det er helt hinsides. Ta deg en ringerunde til alle selskapene, og om du har kasko kan du gå over til delkasko, da bilen ikke er verdt så mye likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Det er ikke bare drøyt, det er helt hinsides.Ta deg en ringerunde til alle selskapene, og om du har kasko kan du gå over til delkasko, da bilen ikke er verdt så mye likevel. er delkasko jeg har søkt på! å beste tilbudet jeg fikk var egentlig på naf, på 8k i kjøre lengde med del kasko 1400 kr per mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 det billigste jeg har funnet er Nemi, hva har du i bonus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Unison.no. Veldig billig, men enda billigere hvis du er BMWCCN medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Unison.no. Veldig billig, men enda billigere hvis du er BMWCCN medlem. prøvde å gå inn på unison.no men kom ikke inn jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 det billigste jeg har funnet er Nemi, hva har du i bonus? det var ikke billig for meg for å si det sånn, kom på 26 tusen i året o.o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 storebrand.. frende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Unison.no. Veldig billig, men enda billigere hvis du er BMWCCN medlem. prøvde å gå inn på unison.no men kom ikke inn jeg Jeg kommer inn https://www.unisonforsikring.no/privat/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Sjekka på http://www.gjensidige.no , de sku ha 66000,- for kasko på min E38 728i :) Mangen sier at KLP og Nemi er ganske billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Unison.no. Veldig billig, men enda billigere hvis du er BMWCCN medlem. prøvde å gå inn på unison.no men kom ikke inn jeg Jeg kommer inn https://www.unisonforsikring.no/privat/ kom inn jeg og! men kom ikke opp noe pris forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 hei lurer på om noen har noe tips hvor det er billig å forsikre bilen? har en 316 98 mod, men syns 1700 kr i mnd er litt drøyt selvom jeg er under 25, så fint om noen har noen tips 6400 i året for en 00 mod 320i, 16k km i kjørelengde, ser ikke helt logikken Jeg er også under 25 år Gjensidige med 60% bonus.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 meld deg inn i bmccn hvis du ikke er det da og ring unison du får ikke riktig pris med å den pris siden .er du medlem så er en bedre pris ganske mye og .jeg bet på min z3 356kr mnd det er 4272 i året .for 12000km i året og 75 prosent bonus og jeg bor i akershus og .andre forsikrings selskaper skall runt 8500 for samme bilen heller mer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Akkurat byttet til Nemi Forsikring, de var billigst av alle... og sjekka mange denne gangen. Men kommer jo an på bil det der... kan være de ikke liker E36 der, og da blir det dyrt. Det du betaler nå er HELT vilt spør du meg, for en gammel E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Sjekket på postbanken.no? Det er dyrt å være ung og ha BMW ja! Hehe. Meg og samboeren er 22 og 23, betaler 1400,- i mnd for fullkasko uten leiebil, med 40% bonus og 12000km. For en 2001 E46 320d hos Gjensidige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå