tromax Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Svigers har 2 sett med felger inne på lageret som jeg synes passer veldig bra til bilen. hvilket sett hadde dere valgt til bilen? Begge er i 19x9,5 bak og 19x8,5 front.Begge setta kan kjøpes på http://www.bilprodukter.no Første sett er nr artikkelnr 15 Andre settet BMW'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Første. Liker kantfelger, men de zito felga der er jo nesten like de jeg har på sliterbilen, og er ikke noe pent på E39 vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Nr.1 lett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tromax Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 hehe da ser det ut som alle har lik smak felgen på bildet har litt høyere innpress enn det som skal på bilen, så søkket vil bli enda dypere på e39 :)!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Ofte kalt at felgen blir mer konkav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 har ganske like felger på min e39 som de første...fra gs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 De første var uten tvil de peneste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Henger meg på resten og stemmer lett på det øverste alternativet. Felg nr.2 hadde jeg ikke orka og vurdert en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Ingen tvil! Nr.2! Neida... Jeg er enig med resten av gjengen, nr.1 all day long! Nr.2 blir for mye am car-stuk og kler ikke e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Ingen tvil! Nr.2!Neida... Jeg er enig med resten av gjengen, nr.1 all day long! Nr.2 blir for mye am car-stuk og kler ikke e39. Fikk nesten vondt inni emg når jeg leste nr 2 her... Men leste gjennom og da gikk det heldigvis bra!: P Nr1 ja. Det ander blir seendes så fryktelig biltema ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Hmm..... Vanskelig valg dette her..... Eller... kanskje ikke? Blir nr. 1 på meg og \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 sett nr 2 var jo heslige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tromax Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 hehe sett nr2 var noe svigers hadde ferdig montert på lageret sitt som jeg kunne få til en billig penge. Men ser nå at alle tenker i lik bane som meg.... Da blir det nr1, skal update tråden om ca 8 mnd'r? Er det ikke så lengen snøen ligger? Må nevne at det var utrolig lett å bytte høytalere i bilen, dørdekslene i front gikk av på 3 min hver, og høytalerne i taket bak gikk av på under 1 min hver... fasinerende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tromax Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 stigj jeg kan høre med svigers om han kan fikse deg noen gode priser på felg nr1 Er jo trossalt han som importerer de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Felg nr.1 uten tvil. Felg nr.2 kan vel tilnøds brukes som vinterhjul =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå