Lennyzcoupe Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Grattis med bakkekontakt Så godt ut dette. Takk Stig. Ble en ny bil! Pent! Perfekt senk og hjulvalg. Ja synest de sitter som et skudd jeg også. Takk Veldig stilig bil du har, og komboen felg/senk ser strålende ut! Trodde aldri jeg skulle si det her, men kanskje den hadde sett bedre ut med sorte nyrer? Takk for det. Ja, tror du har rett. Kommer nok sorte nyrer og en liten lippe på bagasjelokket om ikke så alt for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Ble helt annen bil det der. Grattis med perfekt senk og hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Ser veldig bra ut, sjef.. Ble helt perfekt med senk, og absolutt ikke feil med de felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Ble helt annen bil det der. Grattis med perfekt senk og hjul Takktakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Ser veldig bra ut, sjef.. Ble helt perfekt med senk, og absolutt ikke feil med de felgene.. Yepp. Superfornøyd! Hvor var du og Stian i går da? Var jo treff Arenum Bryggen Bryggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Jeg var på fjelltur med en søt frøken, så jeg er unnskyldt.. Stian var såvidt jeg vet også med en søt frøken og så film.. Skal ikke alltid være lett å få tid til alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Jeg var på fjelltur med en søt frøken, så jeg er unnskyldt.. Stian var såvidt jeg vet også med en søt frøken og så film.. Skal ikke alltid være lett å få tid til alt.. Ingen av dere som er unnskyldt... Egentlig en legit grunn, men det var insane vær. Og så er det det første treffet i år. Chikasene kunne dere prioritert før, etter, eller alle andre dager. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Haha joda, jeg var jo ute å nøt finværet jeg.. Kommer på neste treff jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Sier det igjen Julian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Hahaha, jeg skal ta å ordne et bevis jeg.. Selvom min kjære samboer, SV90, er levende bevis på min påstand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Noen kjappe bildere i dag også. Håper å få tatt noen bedre snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 jeg føler jeg nesten er nødt til og digge bilen din lenny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 jeg føler jeg nesten er nødt til og digge bilen din lenny Haha. Ja det er du nesten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Mektig pen bil.. Gleder meg til å se deg i speilet nedover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Bestill frontleppe nå da!!! Kan ikke vente til neste vår med det også Edit: hvilken leppe er det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå