Lennyzcoupe Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Takker Frode. Her var det mye fint, men som sagt har jeg god tid siden det vertfall ikke blir nye felger før til våren. Hvist noen andre har noe felg-forslag, eller andre mods generelt er det bare å skrive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Tøff bil dette ja. Har fremdeles lyst på en sånn Hva er egenvekten på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 1395kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Tøff bil dette ja. Har fremdeles lyst på en sånn Hva er egenvekten på den? Ikke verdens letteste bil, men den går som en kule! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Lett nok til at det høres veldig moro ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Det ER moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Se her ja..akkurat denne tråden jeg har ventet på bilen ser jo veldig bra ut enig med flere her angående antenne og felger. hvilke felger kunne du tenkt deg da? Pøs på med flere bilder etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Gratulerer med ny bil Bilen ser meget bra ut, og kunne godt tenkt meg en selv... Håper du blir med på noen banekjøringer til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 BBS CH-R i sølv? På bil, men i svart: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 BBS CH-R er inner10er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Ikke feil med BBS CH-R Gromme felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Dette er mine favoritter ! Men tipper de er litt over min prisklasse.... hehe Liker også meget godt disse Flere forslag?? kom med de!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Gratulerer med ny bil Bilen ser meget bra ut, og kunne godt tenkt meg en selv... Håper du blir med på noen banekjøringer til neste år Takk Fredrik !!!!! Det håper eg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Gratulerer med feit Bimmer! Syns faktisk den var fin med m6 hjulene.. Litt senk så er den perfekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Gratulerer med feit Bimmer! Syns faktisk den var fin med m6 hjulene.. Litt senk så er den perfekt:) Takk Jeg syns også hjulene er ganske fine. Men de har en meget dårlig finish... Og så kunne de godt fylt hjulbunene litt bedre. Får se hva tiden bringer Senk kommer vertfall ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå