Lennyzcoupe Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Disse skal bestilles snarest, helst før saltet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 1395kg. Gratulerer med en fantastisk fin 3.0Si Coupe Lennyzcoupe Men når det gjelder egenvekta på Z4 3.0Si Coupe, så er den 1320kg. 1395 er med fører. BTW så veier 2.2 roadster 1250kg, men det er før man monterer kompressor, store hjul osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Ja selvfølgelig er det det. Min var da 1405 på vekta med ca. halv tank og meg inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 1395kg. Gratulerer med en fantastisk fin 3.0Si Coupe Lennyzcoupe Men når det gjelder egenvekta på Z4 3.0Si Coupe, så er den 1320kg. 1395 er med fører. BTW så veier 2.2 roadster 1250kg, men det er før man monterer kompressor, store hjul osv... Tusen takk Er ikke sikker på hva det står i vognkortet mitt, skal sjekke når jeg kommer heim. (er på jobb noen dager til) + med coupen i forhold til roadsteren er vell at den er litt stivere, og så elsker jeg hekken på den ! Ellers er det jo smak og behag. Men må igjen si at din er en av de, (kansje den) fineste jeg vet om Gleder meg til å senke min til våren ! Da kommer den til å bli enda finere !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Stilig bil dette! Gratulerer Lenny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Stilig bil dette! Gratulerer Lenny! Tusen takk !! Snart på tide med litt nye bilder no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Få på sorte nyrer! Tror det kler den veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Ja, tror sorte nyrer kan bli bra Får ta det sammen med senk til våren Har fått skvettlappene, og ny antenne er på vei Bilen er skodd med piggdekk (225/40 18) og ellers er det bare vellstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Org Hehe syke mods! Mad paint skills! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Neineineineineinei!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 hehehe Ikke det altså?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Hallo!! Du kjører jo ikke E30/E36 heller da Nå må jeg vel finne meg en skyttergrav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 M6-felger er harry... støtter BBS forslaget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Hallo!! Du kjører jo ikke E30/E36 heller da Nå må jeg vel finne meg en skyttergrav Hehe, slapp av StigJ. Skal roe ned med stickerene. Elsker de stance-bilene, men blir i en litt annen liga. Og den blir heller ikke "stance-lav." Tenker å putte på samme senkefjører som du har. (Perfekt høyde). Har som sagt fått skvettlappene no, så monterer de til helgen. Det er planen vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 M6-felger er harry... støtter BBS forslaget! Harry... Jaja, hvist du sier det så Hadde som sagt ikke valgt de selv, men synest ikke de er så aller verst heller. Om det blir BBS er jeg ikke sikker på, men de ligger er ganske høyt på listen. Men bare til å lesse på med forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå