SanMiguel Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Og det sier du? Blir nok kanontøft dette Lenny. Men ja sier det igjen. Få på senkesett. Avbestilte felgene jeg, tok for lang tid, muligens ville de ikke kommet før etter sommeren for alt jeg vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Det var såpass ja. Jaja. Happy hunting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Det skulle ikke vere lett å få tak i mine heller. De gjorde noe feil da de skulle bestille, så da jeg stilte opp glad og fornøyd for å hente de i forge uke var ikke felgene bestilt... Men nå jeg skulle få de på fredag/mandag. Og jeg fikk de ikke på fredag. Så da håper jeg de kommer i dag! Bilder kommer hvist jeg får de vertfall. Noen nye felger i kikkerten da SanMiguel ? Pent med nye klosser/skiver Stig! Det skulle jeg hatt også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Ja, jeg må se den med nye felger. Tror det kan bli Morr felger faktisk. Kjøpt nye bakdekk til de som fulgte med og får slite litt på de før jeg handler nye felger.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Ja, de er jo pene de m-hjulene som sitter på, så du kan kjøre med god samvittighet med de hehe Jeg fikk ikke mine felger i dag heller... Ringte GS, og de sa at de skulle komme i morgen. Men nå begynner jeg nesten å lure. Jaja Håper de kommer i morgen da vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Her har dere noen dårlige bilder, men felgene er hvertfall kommet på ! Ble meget fornøyd med loocken!! Jajaja, den mangler senk. Men som sagt førti ganger før, det kommer. Men ting tar dessverre litt tid. Jeg synes hvertfall de nye felgene ble RÅ! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Det der ble meget bra Lenny. Skal ikke plage deg mer ang. senk for der vet du allerede hva folk mener Men jeg synes det IKKE var pent med de røde senterdekslene. Enten svarte eller BMW rondellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Byttet boltene også. Ikke noe man legger merke til med første øyekast, men når man studerer litt nøyere ser man de. Det er godt jeg ikke alltid er enig med deg da Stig, for de RØDE senterkoppene kommer til å bli Hehe. Siden bilen er grå er det kjekt med litt "ekstra." Blank/sølv bolter. Gull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 ser veldig bra ut grattis! blir bra med senk ser jeg! når skal dere østover på vålerbanen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Hehe. Ja bra folk er forskjellige. Jeg syntes det ble litt for eyecatcher med de røde dekslene mtp. du ikke har annet rødt på bilen enn baklysene. Og min lille personlige mening er at BBS senterkopper på ikke-BBSfelger som skal se ut som BBS er en uting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Takktakk. Ja, den som viste det hehe. Har siklet på dette opplegget her jeg, men treffer dårlig med jobben i år.... Dette er den ultimate ferieturen for meg hvertfall ! Neste år? http://www.ferdinand-motor.no/8-nyheter ... 3-mai-2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Hehe. Ja bra folk er forskjellige. Jeg syntes det ble litt for eyecatcher med de røde dekslene mtp. du ikke har annet rødt på bilen enn baklysene. Og min lille personlige mening er at BBS senterkopper på ikke-BBSfelger som skal se ut som BBS er en uting Ja, det er meningen at de skal vere eyecatchere. Ikke for voldsomt så klart, men sånn akkurat passe. Slik de nå er med gull-bolter og derøde senterkoppene med gull 3d-skrift synest jeg ble veldig bra, og så kan jeg jo skifte til BMW-logoen eller de sorte og tilbake til blanke/sølv bolter for å forandre looken på de. Det er genialt! Appropo fake BBS-felger med BBS-kopper skjønner godt hva du mener. Det er vel strengt talt ikke lov heller? Men når jeg ikke tar meg rå til orginalvaren får det bli slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Så bilen din igår ved meny på os Megeet rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Gratulerer med nye felger, de kledde bilen veldig bra! Er en smakssak med de røde senterkoppene, men jeg synest de kledde bilen, fint med noen smådetaljer! Skal ikke mase om senk, hehehe.. Følger med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Så bilen din igår ved meny på os Megeet rå! Hehe, se der ja. Akkurat fått på hjulene der. Så da måtte jeg ut og lufte den litt. Godt du følger med ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå