Gå til innhold

Lenny's Z4Coupe salg luftes, send PM om du er interessert.

Share

Anbefalte innlegg

Det skulle ikke vere lett å få tak i mine heller. De gjorde noe feil da de skulle bestille, så da jeg stilte opp glad og fornøyd for å hente de i forge uke var ikke felgene bestilt... Men nå jeg skulle få de på fredag/mandag. Og jeg fikk de ikke på fredag. Så da håper jeg de kommer i dag!

Bilder kommer hvist jeg får de vertfall.

Noen nye felger i kikkerten da SanMiguel ?

Pent med nye klosser/skiver Stig! Det skulle jeg hatt også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er jo pene de m-hjulene som sitter på, så du kan kjøre med god samvittighet med de ;) hehe

Jeg fikk ikke mine felger i dag heller... :evil: Ringte GS, og de sa at de skulle komme i morgen. Men nå begynner jeg nesten å lure. Jaja Håper de kommer i morgen da vertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har dere noen dårlige bilder, men felgene er hvertfall kommet på ! Ble meget fornøyd med loocken!! Jajaja, den mangler senk. Men som sagt førti ganger før, det kommer. Men ting tar dessverre litt tid.

Jeg synes hvertfall de nye felgene ble RÅ! \:D/

gsotb8qaq6b3irzpwub8.jpg

uh905mxaes59q9bnudww.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ble meget bra Lenny. Skal ikke plage deg mer ang. senk for der vet du allerede hva folk mener :-P

Men jeg synes det IKKE var pent med de røde senterdekslene. Enten svarte eller BMW rondellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet boltene også. Ikke noe man legger merke til med første øyekast, men når man studerer litt nøyere ser man de. :D

Det er godt jeg ikke alltid er enig med deg da Stig, for de RØDE senterkoppene kommer til å bli 8) Hehe. Siden bilen er grå er det kjekt med litt "ekstra."

Blank/sølv bolter.

7u1dziot6dxzunvp2gqk.jpeg

Gull!

qnqxzrpiokpu2o6ifibd.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja bra folk er forskjellige. Jeg syntes det ble litt for eyecatcher med de røde dekslene mtp. du ikke har annet rødt på bilen enn baklysene. Og min lille personlige mening er at BBS senterkopper på ikke-BBSfelger som skal se ut som BBS er en uting ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja bra folk er forskjellige. Jeg syntes det ble litt for eyecatcher med de røde dekslene mtp. du ikke har annet rødt på bilen enn baklysene. Og min lille personlige mening er at BBS senterkopper på ikke-BBSfelger som skal se ut som BBS er en uting ;-)

Ja, det er meningen at de skal vere eyecatchere. Ikke for voldsomt så klart, men sånn akkurat passe. Slik de nå er med gull-bolter og derøde senterkoppene med gull 3d-skrift synest jeg ble veldig bra, og så kan jeg jo skifte til BMW-logoen eller de sorte og tilbake til blanke/sølv bolter for å forandre looken på de. Det er genialt!

Appropo fake BBS-felger med BBS-kopper skjønner godt hva du mener. Det er vel strengt talt ikke lov heller? Men når jeg ikke tar meg rå til orginalvaren får det bli slik. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...