Gå til innhold

Lenny's Z4Coupe salg luftes, send PM om du er interessert.

Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med nye felger, de kledde bilen veldig bra! Er en smakssak med de røde senterkoppene, men jeg synest de kledde bilen, fint med noen smådetaljer! :D Skal ikke mase om senk, hehehe.. :P Følger med videre! :)

Takk Anders! :)

Reiser til Stavanger neste uke, så da stikker jeg sikkert oppom en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Klar for treff på lørdag. På Sirevåg. http://www.facebook.com/events/221541211295277/

Har fått senkefjørene mine nå, men rekker ikke og montere de før treffet desverre. :( Den har heller ikke fått vår-poleringen enda, men jeg gjør det beste ut av det, og kommer sterkere tilbake neste gang !

Skal bli morro med treff uansett! Gleder meg til og se mye fint og håper jeg får brukt Solbrillene mine 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, gledet meg som bare pokker til dette treffet. Men det været der gidder jeg bare ikke. Så var der ikke lengre enn 20min. :cry: Håper været klarner opp slik at resten av dere får nyte treffet!

Var mye fint der når jeg var innom, og møtte mangen som garantert skulle på trffet når jeg kjørte tilbake. :applause: Tyder på gode holdninger på resten av dere vertfall... Hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være med sommer ja. Blir vel sikker 6. eller 7. gang jeg er det. Var hoveddommer 3 år på rad. Så jeg kan reglene og vet hva jeg skal se etter ;)

Var innom og såg på bilen din i dag Stig! Blir jo bare penere hver gang jeg ser den! Høyden på den er jo bare magisk! :applause: (Men greier meg selv om min blir litt høyere.) Tommy sin e92 og m3 var også på plass! Fy søren så kipt vær det skulle bli. Og jeg skal ikke skryte på meg at jeg er noe "good sport" når det kommer til slikt vær. :lol: Så jeg satte meg i bilen og kjørte hjem igjen... Dere får nyte det så godt det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg så da du svingte inn på plassen. Så så jeg deg ikke igjen. Var dessverre alt for travel til å se på bilene, og hvis jeg hadde tid så bøtta det ned....

Var veldig synd med været. Ødela enormt mye. Men det er jo noe man ikke kan gjøre noe med dessverre.

kjørte du virkelig fra Os og ned, var der i 20 minutter og så hjem igjen? Da er i så fall du en good sport.

Fikk nå med meg en pokal og kjøpte meg en nøkkelring og et knallrødt ///M-slips :lol:

Og stod å suglet noe så hinsides på en av hjulpakkene at jeg ikke visste helt hva jeg skulle gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg så da du svingte inn på plassen. Så så jeg deg ikke igjen. Var dessverre alt for travel til å se på bilene, og hvis jeg hadde tid så bøtta det ned....

Var veldig synd med været. Ødela enormt mye. Men det er jo noe man ikke kan gjøre noe med dessverre.

kjørte du virkelig fra Os og ned, var der i 20 minutter og så hjem igjen? Da er i så fall du en good sport.

Fikk nå med meg en pokal og kjøpte meg en nøkkelring og et knallrødt ///M-slips :lol:

Og stod å suglet noe så hinsides på en av hjulpakkene at jeg ikke visste helt hva jeg skulle gjøre.

Jeg var på besøk hos ein kammerat på Bryne, så var ikke så lang tur for meg. Gikk på ein smell på vei heim igjen. Så blir desverre ikke så mye crusing på Z`en i sommer for min del. Fotgjenger ein god stund fremmover. Suger ganske intenst.... Menmen har ikke noen andre enn meg selv og skylde på, så da får det heller bare vere.

Det slipset må du nesten ta et bilde av ! Høres rått ut ! Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...