Lennyzcoupe Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=241935 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 denne bilen svikter aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Da legger jeg ut noen bilder fra treffet. E39en til Thomas som aldrig streiker. Fikk ikke lagt på dekket i tide, og ble derfor ikke med... (Den streiket) Vår skyss X5 hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Og mer... På vei inn på treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Siste rest av bildene jeg tok, med frode sitt kamera \:D/ Fy så mye strøkent ! Håper noe falt i smak. Det var sinsykt masse pent og se på ! Satser på ny tur til neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 ser bra ut, må se hvordan den går iforhold til min bil når du får lappen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Hehe, ja det kan vi finne ut av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Endelig min måned http://www.scribd.com/doc/73150605/Bimm ... der-2012-1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Ok, da er det bestemt. Jeg deltar på Modball2013. (så sant jeg får palss) Prøvde og melde meg på i dag, men det gikk ikke helt etter planen. Ringer de i morgen og ser om det går bedre da. Fremdeles 22 ledige plasser. Så det skal ikke vere noe problem enda. Noen andre som kunne tenke seg og vere med på det ultimate eventyret sommeren 2013 ? Hadde vert morro med flere enn to norske biler, og ikke minst flere BMW'er! http://modball.com/europe/modball-rally-europe/ Bilde fra turen 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Da er jeg meldt på rallyet 2013! Stiller med Z4'en, nummer 111 og under navnet "Lost Vikings" det er fremdeles noen få plasser igjen, så det er bare til og sette av datoen. Og hive seg med. Dette kommer til å bli rått ! Yahoo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Håper du har lappen på den tiden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Og etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Fett! Er det fritt fram for alle med en (nogenlunde rå) bil? Har alltid hatt lyst til å kjøre Gumball en gang med tida, men dette hadde vært et bra og "litt" billigere alternativ og bare 10 000 spenn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Ja, det er fritt frem for alle. Man må ha to modifikasjoner, men det kan vere felger og luftfilter... Så i praksis kan alle delta. Prisen er £1195 per pers. Inklusiv avgifter, og dekker overnatting i hver av de store byene + inngang på festene hver kveld og ferge fra England til Frankriket. Så prisen er det ingenting og si på. 10 Ledige plasser, så dere må hive dere rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå