Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Tips til de som vil ha gratis biler:

Post en tid i "Gone with the wind god" i Community Monthly i Rivals mode og få gratis Huyura.

Få bedre tid enn 1.13.98 (clean lap) i "King of the track" å få en Ferrari 360 Challenge Stradale. Dette er en "unicorn" som ikke kan kjøpes i spilet.

Tar en uke eller tre før de kommer, men er da gratis. :wink:

Tjente 30 mill på AH i dag. Garasjen er stappfull og har sluppet opp for ting å bruke penger på :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaks :wink:

Kjøpte 7 Ferrari 330 P4 av samme fyren. Solgte de for 4,5mill hver til spillet. (halv pris)

Dette er jo en karriere-bil som i de aller fleste tilfeller er verdt 100cr, men endel dumme/veldig rike spillere kjøper de til fullpris (9 mill) og legger de ut på AH med 1000cr startbud og ingen buyout. Da går de normalt for mellom 20 og 200 000. Får lett solgt de for 400K igjen så tjener på de uansett :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaks med 330 p4 ja.... Jeg la merke til at de går for gode summer. Så jeg la ut en til auksjon siden jeg hadde to stykker. Sjekka nå hva auksjonen enda på... 4000cr...... HVA I SVARTE H*******?! Jeg betalte jo nesten 100 ganger så mye når jeg kjøpte den <_< Jeg har alltid uflaks. Det er flere ganger jeg kjøper nye biler for å bruke de i 1 løp, også ser jeg på auction house at de alltid går for gode summer. Men ender alltid opp med ikke solgt til tross for skrekkelig lav startpris, eller så selger jeg de med enormt tap. Det er latterlig for en uflaks jeg har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke finne på å selge på bud med mindre du har sinnsykt tøffe design osv. Da kan man få millioner for "drittbiler" som Skyline, Supra osv :wink:

Kjøpe billig på bud og selge til OK pris er veien å gå. Kjøpte 90stk 330P4 i går (lite å gjøre...). 1 av de var verdt 4,5mill, resten karrierebiler... Betalte mellom 1k og 300K for de. Har solgt halvparten igjen for 399K pr stk. så er mulig å tjene gode penger på de. Tjener ca 18mill for 3-4 timers "arbeid" :wink:

Men er en kjedelig måte å tjene penger på. Mye bedre å kjøre dragrace, drifting osv i Rivals-mode eller online. Blir fort millioner av det også 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått prøve meg litt på online racing et par dager. Utrolig artig :) Men ser jo at jeg trenger kjøretrening, for blir frakjørt i 4 av 5 løp, hehe. Mulig de andre har all drive assist på da, jeg kjører uten alt. Også er det utrolig mange som kjører ufint, vet ikke hvor mange ganger jeg har blitt presset og fått pit-manøvren hittil, men det er mange ;)

Åssen velger man forresten klassen man vil kjøre i på løp der flere klasser er sammen? (f.eks ABC`S) Får bare kjøre den tregeste klassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ich bin der polizei! :D

De få som har kjørt mot meg vet at jeg har en del biler med ymse polititema fra før. Så da satte jeg meg ned og mekka godt norsk polititema på en del biler :P Morsomt å prøve å lage skin fra scratch..

Et lite utvalg: (litt tullete farger men men)

e82p2.jpg

e46p2.jpg

e46p.jpg

e36p2.jpg

e36p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...