Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis det kun er den ene bilen du vil ha så kan du kjøpe den for 160msp

Men er bare å hande season pass til 2400msp (200kr) så får du 70 biler. Finner garantert endel du liker Mange som har overraska postivt.

Mazda 787B og Audi S1 med 950hk ANBEFALES 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk akk ikke S1 igår, men ble mazda 787B... FY FAEN for en tomgang... firer wankel med vilt porting :) Nesten 10 rpm med vill, VILL lyd!!! Det skal forza ha... Lyd opplevelsen er bare helt suveren. 2.6 liter med over 690hp suge hester. Ble 3 runder på rappen på ringen med ratt og pedaler. På siste runden så måtte jeg begynne å puste tungt hehe SYK SYK bil.

Siterer wiki:

From the Mazda Motor Museum website, it claims the engine has a maximum output of 930 hp (690 kW), and a maximum redline of 10,500rpm. This setup was not used during racing for worries associated with reliability.

Og det er på suge motor hehe

+1 at vi har en quadrotor i norge også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk akk ikke S1 igår, men ble mazda 787B... FY FAEN for en tomgang... firer wankel med vilt porting :) Nesten 10 rpm med vill, VILL lyd!!! Det skal forza ha... Lyd opplevelsen er bare helt suveren. 2.6 liter med over 690hp suge hester. Ble 3 runder på rappen på ringen med ratt og pedaler. På siste runden så måtte jeg begynne å puste tungt hehe SYK SYK bil.

Siterer wiki:

From the Mazda Motor Museum website, it claims the engine has a maximum output of 930 hp (690 kW), and a maximum redline of 10,500rpm. This setup was not used during racing for worries associated with reliability.

Og det er på suge motor hehe

+1 at vi har en quadrotor i norge også :)

Er det Jan Tore som kjører med quad? Husker ikke nå om han har quad eller 3-rotor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, godeste JT kjører quad. Er vist en til i Sverige som bygger en quad. Men enn så lenge så er han eneste i Skandinavia...

Og det liker vi ;)

Unikt og gromt som faen! Og nydelig lyd før den ble dempet ihjel på rudskogen i år...

Våler for sesong siden derimot :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en FR til Reodorfelgen89 så tenker jeg ønskelista di blir betydelig redusert. Send meg den på PM du :wink:

Gjelder alle som leser dette btw. Har fullført 100% og har alle bilene så har sluppet opp for ting å bruke penger på :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Forresten. Tror jeg la ut bilder av noen politi design tidligere i tråden her..

Har nå fått opp en del på storefront :) Bare søke på adivass så ligger det litt diverse design der. Ikke alle jeg er like fornøyd med :P Men men, fint langt ifra og langt ifra fin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ny DLC slippes 6. mars. Mye gromt! :D

2011 Aston Martin V12 Zagato (Villa d’Este)

74vaqmemygw9uie81lbq.jpg

1971 Ferrari #2 Ferrari Automobili 312 P

s9mzjydhflr3rfpk5orr.jpg

2012 Ultima GTR

ae2n2cuyu9t1j2c2t5gt.jpg

1969 Chevrolet Nova SS 396

slzoecv8dbekg9kuaztm.jpg

2010 Renault Clio RS

72tcwb8u7c9r9k8rtbp7.jpg

1966 Ford Country Squire

oyh031u8gntt83ralz8i.jpg

1995 BMW 850CSi

j9mp956x9yv63fjcdm6e.jpg

1986 Alfa Romeo GTV-6

cilrgu36rn7rbhkelp9y.jpg

2011 Wiesmann GT MF5

tuqdcxx5utk5qoaslite.jpg

1969 Chevrolet Corvair Monza

4eoy176he054xwiw9ah3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...