Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan får man bildene til dataen? :)

Husk også at Forza spesielt 4 fokusere mer på krafikk og kjørefølelse en modding osv. Er jo mer eller mindre et racing spill, og ikke noe nfs. Synes Forza er tidenes beste bilspil. Nå liker jeg riktig nok best det å kjøre fremfor bllod senk osv. Synes det gruser gt5 osv. :D

Når det gjelder Horizon hr vel det blitt litt bedre en 4 mtp. modding? Men er enig i at noe spacing hadde vert greit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn på Myforza på www.forzamotorsport.net så kan du se på/laste ned bildene du har lasta opp.

Horizon er jo et steg tilbake mtp "modding", man kan bl.a ikke endre på hvilke hjul bilen skal trekke på. Dette var mulig på noen biler i Forza 1/2 og de aller fleste i Forza 3/4. Styling og felger er samme som Forza 4 (og 3...) Kan jo heller ikke endre på hjulvinkler og høyde som man kunne i de andre.

Ellers er det jo et himla jillt spill, bare alt for kort. Hadde spilt det mye mer hvis jeg ikke hadde runda(++) alle de 4 foregående Forza-spillene.

Håper på Forza 5 om 1-2 år med flere biler, flere baner, mer styling/felger og generelt litt mer frihet når det gjelder oppgradering. Er jo så overdrevet fra før så rart at de "kjiper inn" på div merker/modeller (f.eks Scion, burde vært mulig å bygge TCen om til RWD)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet over at det ikke var E34 og/eller E36 på Horizon, er jo mye mindre biler enn på 4... :(

+1 !! irriterende...

Dønn enig her ja :)

sent from mye microwave using tapatalk

Er mulighet for å kjøpe Bmw e34 m5 som DLC pakke

Var på forza horizon jeg mente, har pakken selv på fm4

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette har med konsollen og gjøre. Er begrenset hva man får lagt til på en DVD. Derfor tror jeg at man mistet en haug av biler pluss noen av mulighetene til individualisering av biler. Det finnes ingen grunn til at bilene som var med i Forza 4 ikke skulle vært med på Horizon, da grafikken er såpass lik. Dette har selvfølgelig måtte vike for å få plass til byen man kjører rundt i.

Nå har de spekulert i ny Xbox til sommeren/høsten, og da satser jeg på at vi får en konsoll med blue-ray, og dermed et Forza som blir fullspekket med goodies :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...