Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Da får du lære deg å lakkere biler på Forza 4 da.. Da får du gjort noe som er unikt hvertfall.

Det finnes nesten ingen grenser for hva du kan gjøre med bilen der, om man er flink nok. Folk har lakkert Jessica Alba på taket av bilen sin, og det ser helt likt ut som vanlige bilder ellers. Det er Forza ganske alene om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny DLC slippes 3. januar. Mye forskjellig :D

1970 Alfa Romeo Montreal

4yewpskgq0ohrhm22w12.jpg

2011 Audi RS5

6djl5y0892dudxa85kn8.jpg

1996 Chevrolet Impala SS

qbfgrgzpe09kc1hlvsjp.jpg

1986 Dodge Shelby Omni GLHS

87v9vxk19x126omh8p2o.jpg

2000 Fiat Coupe 20V Turbo

vhxu7boiklao1xatvdc7.jpg

1973 Ford Pinto

pc2a2c7z1y8im3s4sc6w.jpg

2011 Honda #33 Level 5 Motorsports Lola

5hoknm8a5zcqyglncsmh.jpg

2012 Honda Civic Si Coupe

f7s0vhk65eldlegd752w.jpg

2011 Lamborghini #08 West Yokohama Gallardo LP560-4

1sd3dpjzvpwclj3lsf58.jpg

3nxcrsuip3ipxkyv7bd7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med modifiseringer/paint på bilene, kan man tegne/lakkere alt av detaljer på bilene? Og finnes det merker og logoer lagt med i spillet eller må disse kjøpes? Slik som Warsteiner/Wurth og andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan kjøpe de fleste logoer på storefront, og man kan lage dem selv hvor man legger på dekaler på bilene, men det er veldig køddent å lage til en skikkelig logo selv om man ikke har helt peiling på hva man gjør. Men om du søker på feks warsteiner eller wurth så får man helt sikkert noe opp! :) Har forresten sett mange warsteiner e30 m3 "skins" på storefront!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, jeg klør etter å få tak i en Xbox nå, har 1000 ideer i hodet mitt nå. Nesten litt for jævlig å kjøpe en hel spillekonsoll kun for et spill men ;) Ingen som skal selge en da?? ;) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=648256

1749,- for både konsoll og spill. Spillet koster vel rundt 500,- så du får jo faktisk en konsoll for 1249,-. Finnes mange andre titler som er eksklusivt for Microsoft, så jeg vil absolutt anbefale en Xbox. Ta det fra en som har 360 og PS3, samt GT5 og FM4. PS3en bruker jeg ikke lenger, og det eneste spillet jeg spiller på konsoll er FM4 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FTE, jeg gjorde det! Var sykmeldt fra skolen et par uker i 2010, og vips så våknet jeg en morgen og dro kicket.. Så jeg stakk til byen for å kjøpe brukt xbox og forza 3, uten fortenner! Ja, u heard me!

Edit: Brukt 360 koster 700 eller noe på gamestop :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FTE, jeg gjorde det! Var sykmeldt fra skolen et par uker i 2010, og vips så våknet jeg en morgen og dro kicket.. Så jeg stakk til byen for å kjøpe brukt xbox og forza 3, uten fortenner! Ja, u heard me!

Edit: Brukt 360 koster 700 eller noe på gamestop :)

Haha, klassisk :)

Takk for tipset om brukt, skal sjekke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville prøvd å få tak i en brukt Slim isåfall. Bare det at den har trådløst nett og bråker BETYDELIG mindre enn de andre 360ene gjør at den er verdt prisen.

De andre 360ene høres ut som flymotorer når man starter de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper veldig med harddisk på de gamle. Jeg kjøpte en 300gb disk og kabinettet kjøpte jeg på dealxtreme. Vips større disk enn noen gang levert til ca halvpaten av prisen på den minste xbox disken

Sent from my MIUI.us Sensation 4G using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...