Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Denne laget jeg i paint igår. Alle Würth-dekalene er laget fra scratch ;)

Bilen har også alle originale DTM-specs

leaap90qu8cigjaccak2.png

Og seff en `69 Charger da ;) Laget en rød stripe på bakenden istedet for den originale sorte.

771ovxbenjbb850gd3iz.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FTE:

Gå på my profile, så media, så my replays :)

På spillet? Eller på nettsiden du mener? For jeg må jo evt lagre et replay før jeg kan se det, hvis jeg har forstått det riktig. Men ser ingen steder på spillet hvor man kan hverken se eller lagre det.. ? Mye lettere på GT5 da, er jo bare å trykke "replay".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er jeg som er blind (eller dum), men når jeg er ferdig med et løp, så har jeg disse mulighetene: "continue", "restart", "leaderboards" og "race results". Trykker jeg "continue" så kommer jeg til min score også rett ut. Hvor er replay!?

Edit: Gikk inn på my profile/media/my replays, og der stod det: Your savefile is corrupt. Please delete it from your Xbox dashboard and create a new one. Er helt ny på Xbox, så help anyone? :P Btw, spillet er helt nytt, men Xboxen er kjøpt brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagrer du til harddisk eller minnekort?

Ang. feilmeldingen så prøv dette:

1. Go to the Xbox Dashboard.

2. Move to My Xbox then scroll to the right and select “System Settings”.

3. From inside System Settings select “Memory” then select the location where your game saves are located (for most people this will be on the hard drive).

4. Scroll down the list until you find Forza Motorsport 4.

5. From inside the Forza Motorsport 4 memory saves, you want to select the file that was corrupted. In most cases the file you are looking for will say “Corrupted” and have “!” next to it.

Lykke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...