Bmw318is turbo Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 nice Bilde av den e36 med e92 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Da har jeg mekka drifte bil, E36 med e92motoren. 594 sugis hestekrefter Artig å drifte med deg Fizn! Xbl : EystOse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 2 timer bak rattet... Nok for dagens økt. Rimelig svett bak på ryggen. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Flere enn meg som har fyllt opp garasjen? 550 plasser er ikke nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Da har jeg mekka drifte bil, E36 med e92motoren. 594 sugis hestekrefter Artig å drifte med deg Fizn! Xbl : EystOse Dette var ikke mye lett På Forza 3 drifta jeg somregel med awd, trenger ikke skills da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Flere enn meg som har fyllt opp garasjen? 550 plasser er ikke nok! serr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Noen som er keen på en kveld der hvor hele Bimmers gjengen samles og inviterer hverandre, drifter og racers og har et lite Streetmeet sammen? Med mikrofon og hele pakka, så vi kan få noen tips å ha det moro? Hva med fredagskveld? Evt. en uke dag utpå kvelden? Skriv hvilken tid det passer for dere nedenfor, så blir det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Jeg er lett med Passer de fleste kvelder denne uken utenom lørdag. Har mikrofon og er med på all slags kjøring. Foretrekker rundetider, men kan drifte også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Skriv ned Gamertagen deres forresten, så legger jeg dere til. Navnet er fizn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Mitt er cosworthmafian, drifter for det meste når jeg spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is turbo Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 faen! .. jeg skulle kjøpt meg xbox jeg å. digger å drifte jeg driftet en god del på GT5, lå på 700plass en stund på world rankingen. er ikke akkurat noe å skryte av men, syns det var en grei plassering hehe å jeg driftet faktisk mye bedre med RWD enn med AWD AWR suger !.. som en av dere sier alle som drifter med AWD kan ikke kalle det skills !!xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Skriv ned Gamertagen deres forresten, så legger jeg dere til.Navnet er fizn Gamertag skal være rublings, bare å legge til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 H Handsome Si i fra hvis det blir streetmeet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Flere enn meg som har fyllt opp garasjen? 550 plasser er ikke nok! serr? Ikke vanskelig det. Får jo biler og penger kasta etter deg Er bare å legge meg til de som vil. GT: Reodorfelgen89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 2 nye biler tilgjengelig som GRATIS DLC 2013 Hyundai Veloster Turbo 2011 #67 Rhys Millen Racing Veloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå