Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

*sweet*

Eneste jeg skulle ønske var par nye baner :) Morro å lære seg nye spor.

Blir å handle inn med en gang jeg har fått lastet ned pakka.

1)

Ultima GTR: Time/ringen

2)

1966 Ford Country Squire: SliderWagon

3)

1995 BMW 850CSi: Daz pimp mobile

Ellers så har jeg og kamerat en tendens til å ta pulls på old le mans. Stiller opp bila i någenlunde lik specs og aerodynamik. Starten av rettstrekka; 0-flat out. På vei tilbake fra strekka, pulls fra bestemt hastighet og gir.

Morro!!! Sim spill har kommet langt nå med tanken på real life: turbo/suge/størrelse/presse osv... Merker forskjell på motor bygg på pulls...

Flere som kjenner seg igjen her ell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hva det forza horizon skal være for noe jeg.

Det som først slo meg var at de kanskje skulle arrangere et IRL løp. Men det virker litt rart.

Så tenkte jeg på bilfestival, men igjen: litt rart :P

Hva porschene angår så er det ikke noe jeg savner.. Håper dog på litt flere eldre bmw'er..

Kunne tenke meg e21, e34, også samtlige 7-serier... OG så vil jeg ha boble!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horizon er et spill, men blir spennende å se hvilken retning det tar. Er jo lov å håpe på en litt mer åpen verden...

Skulle gjerne hatt flere BMWer jeg også, men hvis alle skal få alle bilene de vil ha så ville det vært tusenvis av biler og det er umulig med det nivået de holder pdd. Syns oss BMW-tullinger har vært heldige på dette spillet, spesielt med tanke på nye biler. :wink:

Boble er stort savn ja. Er jo "ur-bilen" for oss europeere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG... De går opp i lvl også. Fra 150 til 999... Lykke til med å bli top level før forza 5 a!!!

http://www.pressfire.no/spesialer/x12/4 ... a-MotorspoØker nivågrensen

Samtidig med Pirelli Car Pack oppdateres også spillet for tredje gang. Nivågrensen økes fra 150, som maksgrense, til 999.

- Vi trodde ærlig talt at hardcore-spillerne av «Forza» minst ville bruke ni måneder på å komme seg opp til maksnivået. Men der viste det seg at vi tok grundig feil, sier Greenawalt.

- Mange brukte bare to måneder på å nå nivågrensen. Og det er fordi de spiller «Forza 4» på en annen måte, enda mer intenst enn de gjorde med forgjengeren, hevder han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med det :roll:

Med penge-aspektet borte har jeg ikke noe motivasjon til å komme meg høyere opp. Spiller kun online og multiplayer nå.

Håper du høyner garasje-grensa i dag også. Håpløst med flere biler i spillet enn det er plasser i garasjen. Med Porsche-pakka er vi oppe i 625 biler, men bare 550 garasje-plasser :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Håper dog på litt flere eldre bmw'er..

Kunne tenke meg e21, e34, også samtlige 7-serier... OG så vil jeg ha boble!

Ah.. E21 og e34 er noe jeg virkelig savner! En annen ting er at det skulle vært noen forskjellige kaross muligheter. Som mulighet til å bla ned på hver av modellene og velge sedan - coupe - cab - stasjonsvogn osv. For morofaktoren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG kommer E34 på Forza!!! :D :D

April Alpinestars Pack kommer ut 3 april :)

7tk0lcieinec8jm2e8pb.jpg

Gleder meg!!

Edit: Er det bare meg eller har de smelt på noen M3 speil på bilen? :?

Dæven. Det var good news! :D

Edit: Det er originalspeilene på de siste M5ene. Kom de ikke egentlig på M5 før de kom på M3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge! Alltid savna E34 M5 i Forza. Mercene og Cadillacen blir også kule å teste ut 8)

Noen andre som er blitt "resatt" til 100M Cr? Fikk jo aldri brukt pengene til no, men likevel litt småkjipt å miste 250 mill :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...