Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Venom kommer vell i høye r3 lave r2 tenker jeg meg... Spørs om man får satt noe gode tider på ringen med´n, skal helst ha grep på de 5 første ;) Gleder meg sykt til den lille krabatten smart for two hehe morro må sånne små biler! Jeepen blir kanskje akk b klasse? Ny fotball bil skal testes isåfall. Skulle ikke porcshe pakka kommet i mai også? Gleder meg til flat sekser lyden og tier :D Den siste banen er jo den benchmark banen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vell "gymkhana" stuk på. Tror du kan laste den ned på marked place, hvis ikke den kommer originalt med spillet. Har mekka sammen noen snasende replays av div 4x4 morro. Fin track å kjøre med kompiser på live, pluss du har flere versjoner av den. Er jo bare leke bane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke porcshe pakka kommet i mai også?

Jepp. 30 biler hvorav 7 helt nye til Forza.

Håper virkelig de fortsetter med månedlige dlc også etter mai. Alt for mye gromt som ikke er kommet med enda (BRZ, ZL1 osv)

Men begynner å få seriøse plassproblemer nå.... 618 (+17 unicorns) biler og "bare" 550 plasser i garasjen. Jo, jeg klarer sikkert å finne 70 meningsløse biler å kaste ut, men man har jo av prinsipp lyst til å eie alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har et awd drift oppsett til hvilkensomhelst bil som funker godt?

Jeg pleier å kjøre -2,5 i camber foran, mest mulig nøytral bak, ved mindre bilen er så slapp at man må gi den mindre grep. Senk i bunn. Bittelitt toe -in, foran og bak. Litt høyere caster. Bittelitt justering på diff for mer aks. 75% sperre, med alt fra 75 til 98% driv på bakhjula og litt høyere trykk i bakhjula om den fortsatt er vrang å holde ute. Får ganske fine "ass in" aka. Alm kjrøing med det, egentlig! Den beste er s4 b5 med større motor og full effekt for sånn kjøring, spør du meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg helt greit til Galanten og Legacyen! Elsker sånne biler..

Transiten har jeg også troa på. Og når de først har valgt å ta med kassebiler kan man vel håpe at de en gang inkluderer den gamle "Cossie Transiten" :)

Gleder meg til Galanten kommer selv! Enkelt og greit fordi det er en bil jeg har hatt det mye morro i :D

17143_260040035162_565945162_3809332_3227665_n.jpg

17143_260040250162_565945162_3809350_3339437_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hennessey venom var mektig bil må jeg si... Men sliter med å sette gode tider på ringen med´n... La den på r2 med max downforce, men den er bare for vill!!!! Frekkas på trea og biter hard i fjerde på humpete banen.

Ellers så er det kul pakke ;) Kjøpte faktisk alle biler og pimpa de opp til forskjellige formål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...