Morstan Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Har hele spillet kommet i butikkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Likte 02'n Fikk en grom e30m3 av yngvejos igår bad morro blir vel noe gaming i kveld også morro når man spiller mot hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Får vel rive i et Gold-abbo jeg også! Synes det er mye bedre å sitte inni bilene enn tidligere, av en eller annen grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Får vel rive i et Gold-abbo jeg også!Synes det er mye bedre å sitte inni bilene enn tidligere, av en eller annen grunn Da ville jeg kjøpt online på en side som heter xboxliveuk74 eller noe slikt. Ikke 100% sikker på om det er riktig adresse. Får 14 mnd for noe sånt som 320kr. Koden kommer på mail etter maks 3 timer, men pleier å ta mye kortere tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Man kan vel ikke putte V8 i E28? Bare V10? Oppsann, gikk litt fort i svinga Mente s85 såklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Får vel rive i et Gold-abbo jeg også!Synes det er mye bedre å sitte inni bilene enn tidligere, av en eller annen grunn Syns det sjæl. Er nok fordi kamera er plassert lenger bak, og interiøret ser generelt mye bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Kaller folk seg på spillet da? Tror jeg har noen her inne hvertfall. E28en med E60m5 motor med TT var ikke god å kjøre, spant bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Har kjørt altfor mye Supra Er ranka som nummer 24 i den ene Rival Challengen! Høyere skal jeg! Skal vi ha en liten driftekonkurranse? Mest mulig poeng rundt Tsukuba ? Har nå 31.177 (mener jeg det var) med klin original Supra med klin originalt oppsett.. Kun litt høyere dekktrykk bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Kaller folk seg på spillet da? Tror jeg har noen her inne hvertfall. E28en med E60m5 motor med TT var ikke god å kjøre, spant bare Det som er gøy da! Jeg kaller meg for EriGra325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Kaller meg for rublings. Er på nå, noen som vil spille? Med på det meste, men foretrekker raske rundetider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Skal drifte litt nå ChrisAnton kaller jeg meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Skal drifte litt nå ChrisAnton kaller jeg meg Da kan vel jeg bare bekrefte at gutten kan drifte Ikke mye konkurranse fra min side der nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Blir man tatt for å spille brente spill online nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Blir man tatt for å spille brente spill online nå? Vet ikke om man blir tatt for det, men vet at Turn10 allerede har slått hardt ned på folk som bl.a. bruker pengekoder, så de følger med på spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Trenger ikke bruke juksekoder, men xboxen min må oppdateres med ny cracket firmware til og med for å spille orginale spill. Mener å hahørt at ms har funnet en måte å brenne et par mb ekstra pr plate, dermed ser de hvem som spiller brente spill. Men oppdateres må den uansett så kanskje jeg skal kjøpe dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå