Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har alle BMW+ca520 andre biler. Er for dårlig plass. Hadde sikkert hatt 7-800 biler hvis det hadde vært mulig.

Ingen store overraskelser i Porsche-pakka enda. Tipper de sparer det beste til slutt :wink:

sqzyqp3w7qah11ud4czh.jpg

f7arj6t060q9mohpqjtl.jpg

hzhgv82jvt5quvljpsdl.jpg

vnws0vjkqa9rn2div1xq.jpg

gaquhswc8skgm6woon7p.jpg

gsol6sxl3auyexffratm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke an å gjøre noe heftig med noen av miljø/elbilene.

Tipper det er et krav fra bilprodusentene.

2JZ i Prius eller RB26 i Leaf ville jo vært EPIC :shock:

Savner generelt endel motor/drivverk swaps. Skjønner ikke poenget med å ha frie tøyler på noen biler, men holde igjen på andre. Finnes jo ikke realistisk uansett :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... Boble 959 og 914... <3 FIkk aldri taken på 959, men kompis la det BREIT med den på forza 2... Er vell der jeg og han fikk "alm" style kjøring med 4x4. Husker det var en pøg 2000 eller no der å? Den var ihvertfall hel værst på sunset. På forza 2 altså.

Tilbake til 4, mener du får fiksa opp alright på en honda av no slags som er hybrid? Dogg som fwd, men allikevell. Det beste er dump ventil lyd på 1000/1500 rpm... Da har nemmelig bensin motoren ikke kicket inn ennå, så den går på strøm hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo S50 og S65 så akkurat den bilen er det greit på. BMW generelt kan du bytte mye på (i motsetning til i 3ern)

Er andre merker og modeller jeg savner det mer på. Håpløst å bare kunne trimme til 3-500hk og forhjulstrekk. Jo jeg kan finne mange biler som har masse hk og bak/4wd, men burde vært en mulighet på alle bilene. Mye vil ha mer :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Savner dette spillet, orker ikke begynne på nytt bare:(

Lånte bort Xboxen min til en kompis, kan klarte selvfølgelig å ødelegge hdd min, så den var drit treg i oppstarten og ville ikke kjøre enkelte spill som jg hadde lastet ned, så han formaterte hele dritte for å se om det hjalp wtf!!!?

Var vel rundt lv 100, samt mye cash + mange timer med modifisering med biler:S

Driftet for det meste jg Tandem er epic;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såppas... Jeg hadde gått av hengslene hvis forza saven min hadde gått i dass... Vi snakker så jævlig mye timer brukt at det er til å grine av. Kjører jo like mye på forza som jeg gjør i real life mtp km stand i "my account" ell hva det heter. Kommer ikke på det i farta. Anyways, tenker jeg skal legge forza saven på clouden, incase sånt shit happens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så dumt! :) men for sent i mitt tilfelle, men burde vært bedre system fra MS sin side, jg har jo alle achivmentsa mine fortsatt så hvorfor kunne jg ikke hatt "saven" på profilen/acoounten min også?.. tar kanskje altfor mye plass over tid når jeg tenker etter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...