Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk på 6 timer forza igår, blir rimelig sliten av å ratte så lenge... Begynner straks på c425 da jeg er ferdig med d350 og alt under det. Kanksje jeg er noe av old school, men liker å "runde" litt på selve spillet og ikke bare spille online døgnet rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også vill 'runde' spillet nå, har spilt endel online men satser nå på singelplayer igjen, spilte igjennom world cup når spillet kom ut og etter det har jeg stort sett bare spilt online med mindre jeg skulle teste oppsett osv.

Har nå gjort ca 20% av SP delen, går bare på event list og følger lista etterhvert som jeg fullfører løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke selge den på AH. Kun Turn10 som kan gi vekk og selge unicorns. Er vel for å unngå inflasjon og juksing med penger. Ville fått titals eller hundretalls millioner hvis det hadde gått an å selge.

Kommer ny bilpakke til Tirsdag btw. Har ikke blitt sluppet noen ofisiell liste enda, men spekuleres i RUF Yellowbird, BMW 507 og 30-talls hotrod. Har nok svaret ila morradagen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville brukt Nordschleife til treff jeg. Passer bedre til BMW :wink:

Noen som trenger kr/biler forresten? Har alle bilene og over 200mill jeg ikke får brukt til no :roll:

jeg trenger penger har du de enda?

Jeg ble fratatt ca 300mill av turn10, men har ca 90 igjen. Hvor mye trenger du/vil du ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville brukt Nordschleife til treff jeg. Passer bedre til BMW :wink:

Noen som trenger kr/biler forresten? Har alle bilene og over 200mill jeg ikke får brukt til no :roll:

jeg trenger penger har du de enda?

Jeg ble fratatt ca 300mill av turn10, men har ca 90 igjen. Hvor mye trenger du/vil du ha?

så unødvendig av turn10, kunne jeg fått 10-20? min GT:ZipperedPlacebo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

funka ikke for meg å bli med i klubben :S stod at de ikke fant den?

bare å adde meg :D ForzaDriftz92

Edit: legger til de fleste som har skrivt navn her inne nå ;D

hadde vært kult å fått til et treff med alle sammen en dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville brukt Nordschleife til treff jeg. Passer bedre til BMW :wink:

Noen som trenger kr/biler forresten? Har alle bilene og over 200mill jeg ikke får brukt til no :roll:

jeg trenger penger har du de enda?

Jeg ble fratatt ca 300mill av turn10, men har ca 90 igjen. Hvor mye trenger du/vil du ha?

Kan jeg få spørre hvordan du har fått så mye penger? Er det salg av design/tune setups eller er det iherdig bruk av rivals mode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt og solgt hundrevis av biler på AH (stort sett 330P4 da de er lette å få skambillig)

De hadde storopprydning for en stund siden og "alle" med unormalt store pengesummer fikk den redusert til 100 mill. Har sikkert kjøpt av/solgt til endel hackere med ulovlige penger. Det er disse de ville til livs.

Blir gromt med ny pakke!

Bobla, BMWen og Forden skal BLODtrimmes! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...