Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg synes faktisk ikke den var noe kul... Ihvertfall uti fra hva jeg ser her, men lurer på om jeg henter xbox´n til kollega mens jeg venter på hva som skjer med min :( (har tatt kvelden, microsoft nekter å fikse den, saken har gått til forbrukerrådets osv)

Rart å si, men har hatt så mye å ha fingra i, så har ikke hatt det suget å ratte forza som før. Vet ikke om det er bra eller dårlig jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang til... Henter boksen til kollega etterpå. Har min gamle her, den funker sånn delvis. Er HELT uaktuelt å miste alle DLC bila, da det er MANGE!

Tanken. Gå inn på gamle, kopiere ALT som har med forza 4 å gjøre på cloud. Sette inn min gamle HDD inn i kollega sin box, og bruke cloud/min live konto seff. (kanksje null stille låne boxen før jeg bruker den?)

Eller er jeg forsatt "fuckt"?! Forza er liksom eneste spillet jeg er "nerd" på og brukt latterlig mye tid på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ikke favoritten min heller. Men er det som er fint med disse pakkene. Stor variasjon som gjør at mange forskjellige folk blir fornøyd.

Avventer litt til jeg ser hvor mye man kan trimme de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Funker G25/27 på xbox og forza?:) lyst til å prøve litt med ratt men kjøper ikke dette om det ikke virker på forza eller xbox i det hele tatt:)

Er mulig å kjøpe adapter, men finnes ratt som er egnet til Forza for noen lapper. Var en kar her inne som hadde det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som ikke vet det, så arrangeres det "NM" i drifting 24. og 25. August. Da må du logge deg inn på "Forza Motorsport Norge- Turn 10" på Facebook og skrive at du skal være med.

Kan bli veldig gøy! Jeg skal lade alt jeg kan og satser på gull! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...