ls44mm Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Jeg synes faktisk ikke den var noe kul... Ihvertfall uti fra hva jeg ser her, men lurer på om jeg henter xbox´n til kollega mens jeg venter på hva som skjer med min (har tatt kvelden, microsoft nekter å fikse den, saken har gått til forbrukerrådets osv) Rart å si, men har hatt så mye å ha fingra i, så har ikke hatt det suget å ratte forza som før. Vet ikke om det er bra eller dårlig jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 siden jeg ikke kan kjøpe spillet på live. Kan jeg gå i butikken å fortsatt ha tilgang til alt fra forza som er lagret på disken? har flyttet disken fra gammel til ny xbox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Du må laste ned dlc på nytt og mister alle dlc-bilene du har kjøpt, men ellers er alt der. Dette vet jeg da jeg har prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 En gang til... Henter boksen til kollega etterpå. Har min gamle her, den funker sånn delvis. Er HELT uaktuelt å miste alle DLC bila, da det er MANGE! Tanken. Gå inn på gamle, kopiere ALT som har med forza 4 å gjøre på cloud. Sette inn min gamle HDD inn i kollega sin box, og bruke cloud/min live konto seff. (kanksje null stille låne boxen før jeg bruker den?) Eller er jeg forsatt "fuckt"?! Forza er liksom eneste spillet jeg er "nerd" på og brukt latterlig mye tid på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Ville ikke brukt cloud. Står forklart her hvordan du gjør det http://tonkacrash.wordpress.com/2011/10 ... revisited/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Den nye bilpakka så ræv ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Nei er ikke favoritten min heller. Men er det som er fint med disse pakkene. Stor variasjon som gjør at mange forskjellige folk blir fornøyd. Avventer litt til jeg ser hvor mye man kan trimme de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Spiller litt jeg også, bare å legge til Glenndel om du vil twindrifte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Ny pakke neste tirsdag. Mye bra! Liker spesielt 205 T16 og MB C9 http://forzamotorsport.net/en-us/August_DLC/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Ny pakke neste tirsdag.Mye bra! Liker spesielt 205 T16 og MB C9 http://forzamotorsport.net/en-us/August_DLC/ Jeg skal kjøre en del i kveld.. Legg meg til om dere vil kjøre litt drifting, eller noe annet morro. GT: Chrisanton (eller så var det Chrisantons) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Ny pakke neste tirsdag.Mye bra! Liker spesielt 205 T16 og MB C9 http://forzamotorsport.net/en-us/August_DLC/ Eneste jeg synes var kult i den nye pakka var 205'n og camaro'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Når blir horizon og forza 5 sluppet? fm4 har takket for seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Funker G25/27 på xbox og forza? lyst til å prøve litt med ratt men kjøper ikke dette om det ikke virker på forza eller xbox i det hele tatt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Funker G25/27 på xbox og forza? lyst til å prøve litt med ratt men kjøper ikke dette om det ikke virker på forza eller xbox i det hele tatt:) Er mulig å kjøpe adapter, men finnes ratt som er egnet til Forza for noen lapper. Var en kar her inne som hadde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 For de som ikke vet det, så arrangeres det "NM" i drifting 24. og 25. August. Da må du logge deg inn på "Forza Motorsport Norge- Turn 10" på Facebook og skrive at du skal være med. Kan bli veldig gøy! Jeg skal lade alt jeg kan og satser på gull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå