Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
For de som ikke vet det, så arrangeres det "NM" i drifting 24. og 25. August. Da må du logge deg inn på "Forza Motorsport Norge- Turn 10" på Facebook og skrive at du skal være med.

Kan bli veldig gøy! Jeg skal lade alt jeg kan og satser på gull! :D

Flere som var med i går? Jeg kvalifiserte som nummer 1(jeg og Aasbø var i slaget i natt ;) ) og er veldig klar for kjøring i dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer hehe :) Var ikke med sjøl da jeg ikke visste dette :P

Utrolig bra spill, kjøpte det i sommer engang da jeg spiller på brors xbox :)

Har lagt endel timer i spillet etter jeg fikk det :P

Får håpe Horizon blir like bra :) mtp at du får poeng for å kjøre uttafor og sånn, liker ikke det helt, men ellers ser det jo lovende ut :) E30 kommer igjen så da er jeg fornøyd hehe ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig morsomt spill ja!

Har spilt det siden begynnelsen av Forza 3. Og har kjørt og utviklet samme Supra hele veien, så den begynner å bli ganske fin å kjøre nå.. :D

Begynte på ny driftebil i går. Lyst til å vinne flere konkurranser med biler som ikke alle andre har. Virket lovende det lille jeg kjørte den i går :)

Legg meg til om du vil spille litt da? ChrisAnton heter jeg. :) Vant 50 mill og heder og ære i går.. Hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig morsomt spill ja!

Har spilt det siden begynnelsen av Forza 3. Og har kjørt og utviklet samme Supra hele veien, så den begynner å bli ganske fin å kjøre nå.. :D

Begynte på ny driftebil i går. Lyst til å vinne flere konkurranser med biler som ikke alle andre har. Virket lovende det lille jeg kjørte den i går :)

Legg meg til om du vil spille litt da? ChrisAnton heter jeg. :) Vant 50 mill og heder og ære i går.. Hehe :P

Jeg kjører bare med sære biler for tiden, og en jeg har fått til ganske bra og som jeg liker godt er merce 300sl (gullwingen).. Fått en del kommentarer fra folk jeg har kjørt mot. Tror ikke en 50 år gammal merce er det folk forventer å se i drifting :P

Ellers så prøvde jeg meg så vidt det var på bobla nå forrige uke, igrunn morsom bil det også :P

Ellers så har jeg leika meg litt med awd, men jeg får ikke til å sette opp et skikkelig oppsett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører med Microsoft MC2 rattet :)

Hvor får man kjøpt det og pris? :)

Jeg kjøpte det på EB Games :) Kostet vel 450 kr tror jeg. Perfekt å ha på fanget når man sitter i sofaen og spiller. Pass på at du får MC2, og ikke det vanlige MC rattet. MC2 er svart, mens MC er hvitt.

Har vel brukt opp 4 eller 5 av MC rattet. Mens MC2 har holdt i evigheter nå. :)

Eneste ulempen er at jeg ikke klarer å kjøre med kontroll lenger.. Men har mye mer kontroll på styringa med rattet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...