Jokkke Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 La deg til igår mrqlan gt: beem3r Kan adde meg i klubben også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Kan dere uploade youtube clip av dvs? Vært kult å se, vurderer å kjøpe xbox/++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Har ett lite dårlig klipp fra Forza 4 eneste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 La deg til igår mrqlan gt: beem3rKan adde meg i klubben også U´r in Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Bare å adde meg også: MagnusHN. For de som er med i Nordic Stance har vi en bilklubb også. Søk på NS12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Kan forøvrig nevne hvis noen skal søke opp klubben, så heter den Norcruise - enkelt og greit, men er vel bare å søke på "1Nor", så kommer den opp Man får jo dessverre bare kjørt 8 stk samtidig online, så for store klubber er jo ikke så gunstig, men er vel bare meg og Jokkke som er der foreløpig Adder deg også MagnusHN, så kan vi jo cruise litt selv om vi har forskjellige klubber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Noen som vet hvordan man lager lengre enn 30sekund klipp filmer? Forza 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Da har jeg kjøpt xbox med 250 gb også fulgte forza 4 med, så jeg får prøve det først, også kjøper jeg horizon neste mnd, gleder meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Da har jeg kjøpt xbox med 250 gb også fulgte forza 4 med, så jeg får prøve det først, også kjøper jeg horizon neste mnd, gleder meg nå Husk å gå på Difficulty å ta av autobrake osvosv. Filma litt mer, på mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Ja hvis meg det er du snill, vil ha manuell også, men det står ikke på options, irriterende at den bremser ned når du begynner og slædde, jeg fant det i går tror jeg, men da var jeg så gira på og spille hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Før hvert løp får du opp en meny før du starter løpet, der står det vel Difficulty under start race eller noe i den dur.. Gå ned på Difficulty, og så kan du endre det meste.. Da får du også mer CR hvis du skrur av hjelpemidler! Skru av alt bortsett fra ABS, det er en fin setting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Gjelder det på frikjøring også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Jepp! Det ligger vel inne av seg selv når du først har stilt det inn en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå