ZhilleN Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Ok, da skal jeg ikke mase mere Er nybegynner, legg meg til : ZhilleN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Ingen fare Når blir det Horizon? Er det noen som er med på å ta noen online utfordringer i dag/kveld? Kan opprette et privat game som vi kan samles i, om noen blir med..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Er med på kjøring jeg hvis du får med noen flere Har ikke mic så får kjøre meldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Jobber med saken Satt med noen amerikanere i går kveld å kjørte utfordringer, enkel moro og enkel cashflow De fleste utfordringene krever jo at vi er minimum 2 stk, mens helst 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Åssen får jeg bilen på det laveste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Ja, etter noen dager med spilling. Ka syns folket om Horizon ? Sitter å vurderer å kjøpe det no.. Har spilt mangfoldige timer og rundet Forza Motorsport spillene, men er litt skeptisk til det nye.. Er det veldig NFS gameplay og fysikk eller er det den samme gode forza feelingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Mye mer Forza-følelse enn NFS, men helt Forza motorsport er det ikke Som sagt er det veldig kort enspillerdel (selve løpa/oppdragene i enspiller-delen tar 8-10 timer totalt) så bør har Live Gull og like online multiplayer hvis man skal ha noe utav det. Ellers er det helt konge syns jeg. Kult å kunne ta Forza-følelsen ut av racerbanen og inn på landeveien. Bra grafikk, lett å tjener penger og mye gromme biler (men altfor få når man er vant til Forza 4 med alle DLC) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Kan joine noe gaming ikveld? Helst cruising da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 I´m in! Har du mikrofon eller? Litt lettere å kommunisere om vi skal gjøre noen oppgaver sammen, det er jo forsåvidt bare å cruise fra et sted til et annet iløpet av enten en dag eller natten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 I´m in! Har du mikrofon eller? Litt lettere å kommunisere om vi skal gjøre noen oppgaver sammen, det er jo forsåvidt bare å cruise fra et sted til et annet iløpet av enten en dag eller natten Har ikke mikrofonen her atm.. :s Men skulle prøvd å fått sammen flere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Ja! Vi skulle gjort det! Lars89 sier jo han er med, men det er det å få avtalt noe med fler på kort tid her inne da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Haha ja det er jo stress.. Har ikke du noen på xbox vennelisten din som er med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Dessverre.. De fleste av kompisene mine er så retarderte at de henger på PSN... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Jeg må få meg horizon ser jeg hehe Noen bilder av bila mine i F4 : Den ene E36'n, står fortsatt igjen litt på den.. E28'n : Stanced E36, skal stickersbombe den Beklager kvaliteten, tatt med tlf... Noen som vet om man kan kjøpe stickers på nett? Lei av og lage dem sjøl hele tiden, det tar sinnsykt med tid fant jeg ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Kan jo bare starte opp en match og skrive i detaljefeltet "Cruise only", så kommer vel folk som vil cruise? Må si jeg savner alle de gode gamle BMW'ene i Horizon, de bør komme i en DLC snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå