Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Jammen, ikke sett denne tråden før nå.

Spiller også Forza 4 mye. Alltids kjekt å kjøre mot andre folk. Bare å legge meg til

GT:andreassoreng

Er mest rundetid og leaderboardjager, så ikke så god på drifting, men kjører det også for gøy :D

Øverste plassering på leaderboarden til nå, #30 plass i A-Class med Aston Vantage V12 tror eg det var og noe og 50'ende plass i R2-Class.. Men rykker stadig nedover når jeg ikke passer på tidene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, artig å kjøre.. Mekka i hop en kjapp Supra som funka MYE bedre på drifting, så tar gjærne en runde til med det. Men foretrekker jo selvfølgelig "race" ja :D

Ja, du var rå på driftingen, har aldri sett noen som gjør det så bra før. Bruker du ratt og pedal? Bruker du bremsen mye for å kontrollere sladden litt bedre, eller er det kun ratt og gass som gjelder?

Og ja, A-Class time attac/race er jeg med på anyday :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 95% ratt og gass, hender jeg bruker bremsen for en litt mer glidende overgang, om jeg kan kalle det for det :P Kjører med ratt og pedal.

Men som du helt sikkert vet, så er oppsett alfa omega. Det jeg har til E39'n er ganske gromt :) Kan sende deg det neste gang jeg er på.

Rattet drar uheldigvis litt til høyre, så det blir litt mer vinglete enn ønsket i circuit racing :P Men er aldri sist hvertfall.. Men merker at driftinga har ødelagt kjørestilen min helt.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fler enn meg som føler styling/endring av utseende på biler skulle vært litt mer fritt?

sånn som bytte av eksos, lepper på fangere, lykter/lyktefilm, spoilere, klistremerker i vinduer, fetere felger osv?

har jo bare de kjipeste bbs'ene for eksempel.. Og virker rart å kjøre 700kw/1000nm på 1-toms originalt utblås.. En annen ting er interiøret der man ikke ser så store forskjeller.. Skulle fjerna litt flere originale komponenter og bytta med racing løsninger.. Det er vel noe av det eneste jeg har å klage på, samt det at det skulle vært en mulighet for å justere turbotrykk og generelt stille inn motor til en viss grad..

savner også et skikkelig stance stuk på bilen, helt i bakken med knøttsmå felger og strekk på dekka.. men detta er jo småting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med det med stylinga. Er dog blitt endel bedre på de nye bilene og amcars/gamle biler med fjerning av fangere osv.

Svakt at det bare er 2 nye felger i forhold til Forza 3 #-o

MEN...Ny DLC om ca 1 uke (forhåpentilgvis). Håper på noen skikkelige gubbebiler som man kan putte 800-1000hk i. Elsker sleepere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for noen heftige biler jeg og! :D

Og syns det er veldig dumt at Bugatti Veyron SS var på collectors edition.. Med tanke på at det er den raskeste dragbilen. Så man MÅ ha Collectors edition for å drive med det.

Heldigvis funker driftinga bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...