J.Karlsen Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Jeg Mener spillet i seg selv er bra nok, men ble skikkelig skuffet av nurburgring og grafikken rundt banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Noen som er med på litt drifting så si i ifra H Handsome er tagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Jeg er lett med! Har ikke noe annet å bedrive lørdagen på.. XBL - beem3r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Add meg og, og invite meg når dere vil spille ChrisAnton - Har mic, og hjelper gjerne med litt setup Jobbet meg opp et stykke på leaderboards nå, men en del baner igjen og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Jammen, ikke sett denne tråden før nå. Spiller også Forza 4 mye. Alltids kjekt å kjøre mot andre folk. Bare å legge meg til GT:andreassoreng Er mest rundetid og leaderboardjager, så ikke så god på drifting, men kjører det også for gøy Øverste plassering på leaderboarden til nå, #30 plass i A-Class med Aston Vantage V12 tror eg det var og noe og 50'ende plass i R2-Class.. Men rykker stadig nedover når jeg ikke passer på tidene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Vi får kjøre mer en annen dag Andreas Kan være med på litt A class time attack.. Prøvd litt, men er ikke såå god på det Drifting som er mer min greie, som du så hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Jepp, artig å kjøre.. Mekka i hop en kjapp Supra som funka MYE bedre på drifting, så tar gjærne en runde til med det. Men foretrekker jo selvfølgelig "race" ja Ja, du var rå på driftingen, har aldri sett noen som gjør det så bra før. Bruker du ratt og pedal? Bruker du bremsen mye for å kontrollere sladden litt bedre, eller er det kun ratt og gass som gjelder? Og ja, A-Class time attac/race er jeg med på anyday Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Det er 95% ratt og gass, hender jeg bruker bremsen for en litt mer glidende overgang, om jeg kan kalle det for det Kjører med ratt og pedal. Men som du helt sikkert vet, så er oppsett alfa omega. Det jeg har til E39'n er ganske gromt Kan sende deg det neste gang jeg er på. Rattet drar uheldigvis litt til høyre, så det blir litt mer vinglete enn ønsket i circuit racing Men er aldri sist hvertfall.. Men merker at driftinga har ødelagt kjørestilen min helt.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Noen som vil være med å spille litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Lurereven her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Fler enn meg som føler styling/endring av utseende på biler skulle vært litt mer fritt? sånn som bytte av eksos, lepper på fangere, lykter/lyktefilm, spoilere, klistremerker i vinduer, fetere felger osv? har jo bare de kjipeste bbs'ene for eksempel.. Og virker rart å kjøre 700kw/1000nm på 1-toms originalt utblås.. En annen ting er interiøret der man ikke ser så store forskjeller.. Skulle fjerna litt flere originale komponenter og bytta med racing løsninger.. Det er vel noe av det eneste jeg har å klage på, samt det at det skulle vært en mulighet for å justere turbotrykk og generelt stille inn motor til en viss grad.. savner også et skikkelig stance stuk på bilen, helt i bakken med knøttsmå felger og strekk på dekka.. men detta er jo småting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Enig med det med stylinga. Er dog blitt endel bedre på de nye bilene og amcars/gamle biler med fjerning av fangere osv. Svakt at det bare er 2 nye felger i forhold til Forza 3 MEN...Ny DLC om ca 1 uke (forhåpentilgvis). Håper på noen skikkelige gubbebiler som man kan putte 800-1000hk i. Elsker sleepere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Klar for noen heftige biler jeg og! Og syns det er veldig dumt at Bugatti Veyron SS var på collectors edition.. Med tanke på at det er den raskeste dragbilen. Så man MÅ ha Collectors edition for å drive med det. Heldigvis funker driftinga bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Spiller dere for og spille eller for og leke chip foose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 hadde vært gøy å kunne gjøre bilen noe lik sin egen, hadde det ikke? chip.. er rett og slett mange av bilene som trenger det lille ekstra, som avgjør om bilen er kul eller stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå