Dirty Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 En serverkrasj koster vel litt penger ja. Jeg har et sett med alpina classic felger, som jeg ikke har bruk for, mener det er 8 og 9 x 17. 5x120. Disse er brukt på e28 med spacere, er e46 innpress. Det sitter også på sonar dekk, som nesten ikke er brukt. Den som donerer 5000,- får felgene. (må da hentes) Det blir mitt bidrag PS! Steffen, det er ikke dine selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 En serverkrasj koster vel litt penger ja. Jeg har et sett med alpina classic felger, som jeg ikke har bruk for, mener det er 8 og 9 x 17. 5x120. Disse er brukt på e28 med spacere, er e46 innpress. Det sitter også på sonar dekk, som nesten ikke er brukt. Den som donerer 5000,- får felgene. (må da hentes) Det blir mitt bidrag Fantastisk tiltak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Kan ta med hjulene til Oslo motor show. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 En serverkrasj koster vel litt penger ja. Jeg har et sett med alpina classic felger, som jeg ikke har bruk for, mener det er 8 og 9 x 17. 5x120. Disse er brukt på e28 med spacere, er e46 innpress. Det sitter også på sonar dekk, som nesten ikke er brukt. Den som donerer 5000,- får felgene. (må da hentes) Det blir mitt bidrag PS! Steffen, det er ikke dine selvfølgelig Wow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 da er min donasjon gjort. håper all donasjon som er hitt holder liv i forumet mangen år fremover, og holder forume up to date. 500 fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 kan hive meg på her da, dette forumet har vært min åpenbaring. Elsker forumet og all hjelp jeg har fått her. Alt jeg selger av e30 delene mine kan jeg da donere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 kan hive meg på her da, dette forumet har vært min åpenbaring. Elsker forumet og all hjelp jeg har fått her. Alt jeg selger av e30 delene mine kan jeg da donere Tøffft Nå er det bare om og gjøre at noen handler!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 joda, løp og kjøp kan hive meg på her da, dette forumet har vært min åpenbaring. Elsker forumet og all hjelp jeg har fått her. Alt jeg selger av e30 delene mine kan jeg da donere Tøffft Nå er det bare om og gjøre at noen handler!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Ikke for å være kjip men. Veit vi at Gunnar i det hele tatt merker at det strømmer penger inn på donasjonskontoen? Er det noen som har informert Gunnar om at bildeserveren er nede og at bimmers.no brukere har startet kronerulling? For min del donerer jeg desverre ikke en eneste krone før jeg veit at noen faktisk gjør noe for å holde Bimmers.no up and running. Kjipt sagt fra min side men sånn er jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Ikke for å være kjip men. Veit vi at Gunnar i det hele tatt merker at det strømmer penger inn på donasjonskontoen?Er det noen som har informert Gunnar om at bildeserveren er nede og at bimmers.no brukere har startet kronerulling? For min del donerer jeg desverre ikke en eneste krone før jeg veit at noen faktisk gjør noe for å holde Bimmers.no up and running. Kjipt sagt fra min side men sånn er jeg. Det var dette jeg også mente litt tidligere i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Ikke for å være kjip men. Veit vi at Gunnar i det hele tatt merker at det strømmer penger inn på donasjonskontoen?Er det noen som har informert Gunnar om at bildeserveren er nede og at bimmers.no brukere har startet kronerulling? For min del donerer jeg desverre ikke en eneste krone før jeg veit at noen faktisk gjør noe for å holde Bimmers.no up and running. Kjipt sagt fra min side men sånn er jeg. Gunnar er normalt relativt godt informert og det skjer nok mer i bakgrunnen enn man kan få inntrykk av her inne. Hadde han villet trekke ut støpselet hadde han gjort dette for lenge siden. Jeg har derfor den holdningen at jo bedre forumet er når det gjelder innhold og jo større brukernes entusiasme er... jo større er sjansen for at Gunnar holder forumet oppe eller en annen fornuftig eier av forumet blir presentert. Jeg vet at Gunnar er nøye med hvem han selger forumet til. Han selger ikke for enhver pris og tilbudet skal være godt før et salg kommer på tale. Det skal også være den rette kjøperen, som både kan utvikle forumet videre og som har respekt for den informasjon brukerne av forumet gjennom tidene har etterlatt seg. Det er helt klart noen viktige etiske og moralske aspekter som også påvirker et evt. salg. Sett i dette perspektivet er alle tiltak som kan forbedre forumet av det gode. Pengebidrag, donasjoner, sosiale møter... og ikke minst... skikkelige innlegg. Husk at folk leser i forumet fordi det er interessant. Føler folk at de kaster bort tiden på tullball her inne er forumet temmelig meningsløst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Han skriver iallefall innlegg på et annet bilforum, så det er liv i karen..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 " This transaction will appear on your statement as PayPal *GUNNAR." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Bumper denne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå