hao Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Ny arbeidsbil. Møkkabil! (Audi 90) Før jeg satte skilt på bilen skiftet jeg til xenon på langlys, og en del LED pærer i parklys og kjørelys. Det jeg ikke visste var at jeg fikk feilmelding på pærer. Trodde ikke en 1990 modell skulle ha noe slikt. Finnes det noe som kan ettermonteres for å fjerne denne. Motstand el. Har ikke lyst til å fjerne varsellampa for den varsler mye forskjellig, og er antagelig ikke en vanlig pære heller. Ser at det selges Xenon kit med can bus som jeg regner med er til for dette, men det er for sent nå.
mbruer Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Få satt inn en motstand på ledningen til lysa. Evt kan du fjerne bare pæresjekken.. Husker ikke helt hvordan, men søk på Google. Vet det står på vw Audi club forumet..
Reef89 Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Motstander og slikt finner du her www.dybvik-trading.no
hao Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2011 Motstander og slikt finner du her http://www.dybvik-trading.no Takk. Hvis en skal søke på Ebay, er det noen forslag til søkeord som ikke innbefatter alt av Xenon?l Vil Alpejohn, Vil gjøre det godt igjen her viewtopic.php?f=9&t=206224
Reef89 Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Søk på error free xenon, får ett hav av godbiter.
hao Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2011 Men når jeg tenker meg om og ser hvilke biler det anbefales/trenges på. Eks Audi fra 2004 og oppover. Kan det være noe annet at jeg får feilmelding på.? Kan det være LED og xenon som lagerfeil melding på denne rotta av bil da. Er det motstand som trenges på gamle biler også?
Alpejohn Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Motstander og slikt finner du her http://www.dybvik-trading.no Takk. Hvis en skal søke på Ebay, er det noen forslag til søkeord som ikke innbefatter alt av Xenon?l Vil Alpejohn, Vil gjøre det godt igjen her viewtopic.php?f=9&t=206224 Flott Tok og donerte litt selv og
S.Hafsmo Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Beklager hao. Kategorien for tekniske spørsmål. Kun BMW.
Anbefalte innlegg